دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!

به گزارش مبصر کلاس، بوگاتی به خاطر فراوری ابرخودروهای پرقدرت شناخته می گردد اما این تصاویر دیجیتالی از دوچرخه برقی بوگاتی قطعاً به میزان محصولاتش جلب توجه خواهد نمود.

دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!

به گزارش خبرگزاری مبصر کلاس ، بوگاتی در سال 2017 وارد جهانی دوچرخه شده و دو دوچرخه واقعی را نیز عرضه نموده اما این تصاویر دیجیتالی که مشاهده می کنید روش کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته اند و ما نیز می خواهیم آن ها را آنالیز کنیم. در مارس 2017 خودروساز یاد شده با دوچرخه ای خاص که عناصری از هایپرکارهای خود را داشت وارد این جهانی مجذوب نماینده شد.

براساس گزارش پدال، در واقع بوگاتی یکی از سبک وزن ترین دوچرخه های جهان با وزن 5 کیلوگرم و قیمت پایه حدود 39 هزار دلار را معرفی کرد. اگرچه طراحی این محصول به وسیله بوگاتی اجرا شده بود اما فراوری آن بر عهده شرکت آلمانی پی جی گذاشته شد. چند ماه بعد نیز دومین ثمره این همکاری با قوای محرکه برقی معرفی گردید و بوگاتی ادعا کرد این دوچرخه دوستی بسیار پررنگی با محیط زیست دارد. وزن دوچرخه برقی بوگاتی به 8.4 کیلوگرم می رسد و شعاع حرکتی 55 کیلومتری دارد. قیمت این محصول نیز از حدود 80 هزار دلار شروع شده و به 160 هزار دلار می رسد. تنها 667 دستگاه از دوچرخه یاد شده راهی بازار شده است.

اگرچه دوچرخه های بوگاتی از ساختاری فیبر کربنی و طراحی مینیمالیستی سود می برند اما کانسپت غیررسمی موردبحث ما درست در خلاف جهت حرکت نموده است. این رندرها به راحتی ما را به یاد یکی از خاص ترین محصولات تاریخ این خودروساز یعنی شیرون می اندازند. از عناصر بزرگی همانند فریم گرفته تا قطعات کوچک تر همانند دسته فرمان و چراغ های جلو، رندرهای موردبحث کاملاً شیرون را تداعی می نمایند. به نظر می رسد این دوچرخه مجازی می تواند یک باتری و موتور برقی را در فریم خود جای دهد.

البته که فیبر کربن جزو کلیدی ترین متریال بکار رفته در دوچرخه موردبحث است. طراح این دوچرخه قبلاً کارهای شاخص دیگری را نیز معرفی نموده و فارغ التحصیل طراحی صنعتی از دانشگاه میلان بوده است. واسیلی زیگوریس یونانی که طراح دوچرخه بوگاتی است قبلاً با برندهایی همانند دایسون، سونی، زد اف، پاناسونیک و… همکاری داشته هرچند به نظر می رسد تمرکز اصلی اش روی جهانی دوچرخه هاست و حتی قبلاً رندرهایی از دوچرخه تسلا را نیز تجسم نموده است.

اما در خبر مرتبط دیگری می توانیم به اسکوتربرقی بوگاتی هم بپردازیم که شرکت کاستکو معرفی نموده است. شاید ذکر نام کاستکو و بوگاتی در یک جمله عجیب به نظر برسد چراکه دو شرکت زمینه کاری مشترکی ندارند اما احتمالاً فراوری یک اسکوتر برقی برای هر دو برند گزینه ای ایده آل بوده است. این محصول بدون آلایندگی از رینگ های 9 اینچی و سه حالت سواری و سرعت سود برده و حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت دارد. بعلاوه با یک بار شارژ می توان مسافت 40 کیلومتری را طی کرد؛ و به لطف چراغ جلو و رفلکتور ایمنی، مالک اسکوتر در شب ایمنی بهتری خواهد داشت.

بوگاتی 9.0 الکتریک اسکوتر با قیمت 940 دلار عرضه می گردد و اگرچه قیمت پایینی ندارد اما قطعاً دوستداران بوگاتی آن را انتخاب خواهند کرد. یکی از خریداران اسکوتر بوگاتی می گوید این محصول سرعت خوبی داشته و البته برند بوگاتی هم روی آن به چشم می خورد که بر مجذوب نمایندهیت هایش می افزاید. فرد دیگری هم تحت تأثیر طول عمر باتری آن قرار گرفته و گفته که هر روز از اسکوتر استفاده می نماید و شاهد دوام بالای باتری بوده است. باید دانست تمامی نسخه های این اسکوتر به فروش رفته و فعلاً تعیین نیست که دوباره موجود خواهد بود یا خیر.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید