اصلاحات برانکو در الاهلی عربستان شروع شد!

به گزارش مبصر کلاس، باخت سنگین تیم فوتبال الاهلی به الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا مسائل تیم الاهلی خودش را نمایان کند.

اصلاحات برانکو در الاهلی عربستان شروع شد!

روزنامه البلاد عربستان در خبری اعلام نمود که بعد از این باخت، برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی از مسئولان این باشگاه خواسته است با یک مدافع جدید خارجی قرارداد امضا نمایند.

این روزنامه همچنین اعلام نموده است که معتز هوسای بازیکن الاهلی به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد. نکته جالب توجه این است که نبیل معلول سرمربی تیم ملی تونس که سابقه بازی در تیم الاهلی را هم دارد، به مسئولان این باشگاه توصیه نموده است نسیم هنید مدافع تیم ملی تونس را به خدمت بگیرند که این موضوع ناراحتی مدیران الاهلی را در پی داشته است.

طبق اعلام روزنامه البلاد، برانکو بعد از انتها اردوی آماده سازی الاهلی در اتریش به مسئولان باشگاه اعلام نموده بود که یزید البکر و خالد البرکه دو بازیکن این تیم نتوانسته اند نظرش را جلب نمایند و بهتر است این دو بازیکن به باشگاه دیگری قرض داده شوند. در حالی که مدیران الاهلی درخواست برانکو را رد نموده و از وی خواستند به این دو بازیکن فرصت بیشتری بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اصلاحات برانکو در الاهلی عربستان شروع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحات برانکو در الاهلی عربستان شروع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید