امید نوراللهی به اعتماد دوباره کی روش

به گزارش مبصر کلاس، حالا که وحید امیری بازی با چین را به دلیل محرومیت از دست داده، نوراللهی انگیزه زیادی دارد که دوباره جای او را در ترکیب تیم ملی بگیرد اما حتما می داند که در این راه رقبای سرسختی دارد.

امید نوراللهی به اعتماد دوباره کی روش

عملکرد احمد نوراللهی در پرسپولیس به قدری راضی کننده بود که دعوت شدنش به تیم ملی حتی یک منتقد هم نداشت. هافبک پرسپولیس اما هنوز آن جایگاهی را که طلب نموده بود، به دست نیاورده و امیدوار است دوباره مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرد.

احمد نوراللهی مزد بازی های خوبش در تیم برانکو را با حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت های 2019 امارات گرفت اما حالا روی نیمکت می نشیند. هر چند احمد هم مثل روزبه چشمی ذخیره امید ابراهیمی به عنوان تنها هافبک تیم ملی بود اما در دقیقه 64 بازی با ویتنام جای وحید امیری را در میدان گرفت و البته نمایش خوبی نداشت تا در دو بازی بعدی تیم ملی، کی روش حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم او را به میدان نفرستد.

حالا اما که وحید امیری بازی با چین را به دلیل محرومیت از دست داده، نوراللهی انگیزه زیادی دارد که دوباره جای او را در ترکیب تیم ملی بگیرد اما حتما می داند که در این راه رقبای سرسختی دارد.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "امید نوراللهی به اعتماد دوباره کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نوراللهی به اعتماد دوباره کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید