با شکست کرونا؛ فیسا به استقلال می رسد خبرنگاران

به گزارش مبصر کلاس، لوبومیر فیسا مهره کلیدی و صربستانی الاهلی، پس از شکست کرونا می تواند اوایل هفته آینده به عربستان سفر کند.

با شکست کرونا؛ فیسا به استقلال می رسد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی مبصر کلاس، حدود 12 روز پیش بود که باشگاه الاهلی عربستان با صدور بیانیه ای رسمی خاطرنشان کرد که لوبومیر فیسا مهره کلیدی و یکی از سهمیه های خارجی این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا که در زمان تعطیلات فیفا دی راهی کشورش شده، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

فیسا به همین دلیل قادر به ترک کشورش نبود و راهی قرنطینه شد و حالا رسانه الریاضیة خبر داده است که تست های جدید کرونا از این بازیکن نشان می دهد که او پیروز به شکست کرونا شده و از اوایل هفته آینده می تواند راهی جده عربستان شده تا در تمرینات الاهلی شرکت کند.

این بازیکن که پس از 169 بازی برای تیم بنفیکا از این تیم پرتغالی جدا شد و به الاهلی پیوست، سابقه حضور در تیم های دپورتیوو آلاوز اسپانیا و المپیاکوس یونان را در کارنامه دارد. او که 25 بار نیز برای تیم ملی صربستان به میدان رفته، در پست هافبک دفاعی بازی می نماید و در این فصل بازیکن ثابت الاهلی بود. او در فصل جاری 18 بار برای این تیم در لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

بدین ترتیب فیسا می تواند در بازی نخست الاهلی مقابل استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. دیداری که قرار است در نخستین دقایق از روز 27 فروردین و از ساعت 00:45 بامداد برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "با شکست کرونا؛ فیسا به استقلال می رسد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شکست کرونا؛ فیسا به استقلال می رسد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید