بی کفایتی ترامپ ما را در یک چالش اساسی بین المللی گرفتار نموده است

به گزارش مبصر کلاس، جان برنان رئیس سابق سازمان سیا در این پیغام که در توئیتر منتشر شده آورده است: هیچ شکی وجود ندارد که دونالد ترامپ این بحران ها را با خارج شدن از توفق هسته ای و اعلام جنگ مالی علیه ایران شتاب می دهد. ما اکنون بخاطر بی کفایتی و بی پروایی ترامپ با یک چالش امنیتی ملی-بین المللی روبرو هستیم. یک واکنش استراتژیک که مورد حمایت هر دو حزب باشد مورد احتیاج است.

بی کفایتی ترامپ ما را در یک چالش اساسی بین المللی گرفتار نموده است

روز گذشته نیز در این رابطه سناتور برنی ساندرز از نامزدهای مطرح حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات 2020 محسوب می گردد با انتشار پیامی در توئیتر به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده واکنش نشان داد و نوشت: آقای ترامپ، قانون اساسی ایالات متحده کاملا روشن است. فقط کنگره و نه رئیس جمهور می تواند اعلام جنگ کند. و کنگره به شما مجوز شروع جنگ ویرانگر دیگری را در خاورمیانه فقط بخاطر اینکه دیکتاتوری وحشی عربستان از تو خواسته، نمی دهد.

به گزارش مبصر کلاس، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به موضع گیری درباره حملات پهپادی علیه پالایشگاه های وابسته به آرامکو شرکت نفتی عربستان، پرداخت و مدعی شد: دلیلی وجود دارد که باور کنیم مقصر (این ماجرا) را می شناسیم. در صورت تائید، آماده و مجهز هستیم اما صبر می کنیم تا ببینیم عربستان سعودی چه کسی را عامل این حمله معرفی می نماید و طبق چه شرایطی باید جلو برویم.

لازم به ذکر است در پی حملات پهپادی و بروز آتش سوزی در پالایشگاه های بقیق و هجره خریص عربستان، فراوری روزانه 5 میلیون بشکه نفت این کشور تحت تأثیر قرار می گیرد که این میزان نیمی از فراوریات روزانه نفت عربستان را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بی کفایتی ترامپ ما را در یک چالش اساسی بین المللی گرفتار نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی کفایتی ترامپ ما را در یک چالش اساسی بین المللی گرفتار نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید