تالاب حله بوشهر به لطف بارش های اخیر احیا شد

به گزارش مبصر کلاس، فرهاد قلی نژاد صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از تالاب حله گفت: در هفته های اخیر شاهد بارش های مطلوبی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم و برکات بسیاری در استان داشت.

تالاب حله بوشهر به لطف بارش های اخیر احیا شد

وی با بیان اینکه تالاب حله بوشهر به لطف بارش های اخیر احیا شده است، افزود: بار دیگر تالاب حله به علت بارش نزولات آسمانی به دریا متصل شد و چرخه حیات در این تالاب حیاتی دوباره یافت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از ایجاد یک منطقه امن در تالاب حله برای پرندگان اطلاع داد و اعلام کرد: پرسنل پاسگاه محیط بانی حله برای ایجاد محیط امن برای پرندگان به صورت مستمر در حال گشت زنی هستند.

وی بیان نمود: احیای مجدد تالاب حله فرصتی را برای علاقمندان به طبیعت و پرنده نگاران فراهم ساخته است تا از زیبایی های این طبیعت استفاده نموده و از نزدیک شاهد طبیعت خاص این منطقه باشند.

قلی نژاد توضیح داد: احیای تالاب حله در نتیجه انجام اقدامات حفاظتی بوده که با بارندگی های اخیر پاییزی تالاب مذکور به آبگیری و احیای کامل رسیده است.

منطقه حفاظت شده حله پناهگاه مناسب و امن برای پرندگان مهاجر و زمستان گذران، پرندگانی همچون مرغابی، غاز، پرستوی دریایی و... است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تالاب حله بوشهر به لطف بارش های اخیر احیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالاب حله بوشهر به لطف بارش های اخیر احیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید