تقاضای مدیر برنامه های ایکاردی برای افزایش 2 برابری حقوق کاپیتان نراتزوری

به گزارش مبصر کلاس، مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از این باشگاه درخواست نموده است که حقوق این بازیکن ملی پوش را به دو برابر افزایش دهد.

تقاضای مدیر برنامه های ایکاردی برای افزایش 2 برابری حقوق کاپیتان نراتزوری

به گزارش مبصر کلاس، واندا ایکاردی، مدیر برنامه های مائورو ایکاردی که همسر او نیز هست، از باشگاه اینتر درخواست نموده که حقوق این مهاجم آرژانتینی را به 9 میلیون یورو در فصل افزایش دهد تا حاضر به تمدید حقوقش گردد.

ایکاردی که کاپیتان اینتر هم هست، در حال حاضر قراردادی دارد که فسخ آن تنها برای مشتریان خارجی او و با غرامتی 110 میلیون پوندی ممکن است. این قرارداد همچنین تنها در یک بازه زمانی دو هفته ای در ابتدای ماه جولای هر سال قابلیت فسخ از سوی ایکاردی را دارد.

باشگاه در نظر دارد این بند را از قرارداد کاپیتان تیم حذف کند، اما تا الان مذاکراتش با او برای عقد قراردادی جدید به پایان نرسیده است.

در همین حال نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا نوشته است که واندا ایکاردی از اینتر خواسته که حقوق همسرش را به 9 میلیون یورو افزایش دهد تا حاضر گردد که غرامت فسخ قرارداد او را افزایش دهد، اما با حذف این بند مخالفت نموده است.

این رقم دو برابر حقوقی است که ایکاردی در حال حاضر از اینتر می گیرد و او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان نراتزوری تبدیل می نماید.

گفته می گردد که رئال مادرید به پرداخت غرامت فسخ قرارداد ایکاردی در تابستان سال آینده تمایل دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تقاضای مدیر برنامه های ایکاردی برای افزایش 2 برابری حقوق کاپیتان نراتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای مدیر برنامه های ایکاردی برای افزایش 2 برابری حقوق کاپیتان نراتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید