خبرنگاران گرما در بوشهر تداوم دارد

به گزارش مبصر کلاس، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای بالای هوا در این استان تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.

خبرنگاران گرما در بوشهر تداوم دارد

محمد رضا انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با مبصر کلاس اضافه نمود: با تداوم افزایش دما در این استان در 24 ساعت گذشته برازجان همچنان گرمای 49 درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی بیان نمود: دمای هوا در شهرهای اهرم و خورموج به 48 درجه رسید و دیلم و جم نیز دمای 47 و 45 درجه داشتند.

انصاری اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته کمترین میزان دما در استان بوشهر نیز با 29 درجه مربوط به شهرستان جم بود.

وی ادامه داد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان دهنده وزش باد شمال غربی طی امروز و فرداست بنابراین خلیج فارس در این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر بطور غالب صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعت ها با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی شده است.

انصاری اضافه نمود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت 10 تا 36 گاهی تا 48 کیلومتر در ساعت پیش بینی می گردد.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان نیز 60 تا 120 گاهی تا 150 و در سواحل جنوبی در فاصله دور از ساحل 90 تا 180 گاهی تا 210 سانتی متر پیش بینی شده است.

انصاری اضافه نمود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 05:49 بامداد، جزر اول 12:33، مد دوم 18:13 و جزر دوم 23:36 خواهد بود.

7212/ 6043

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گرما در بوشهر تداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گرما در بوشهر تداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید