خلیل زاده: دست هایی در کار است تا استقلال وارد حاشیه گردد، استراماچونی نه نامه ای داده و نه حرفی از استعفا زده است

به گزارش مبصر کلاس، اسماعیل خلیل زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شایعه استعفای آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را بی اساس دانست.

خلیل زاده: دست هایی در کار است تا استقلال وارد حاشیه گردد، استراماچونی نه نامه ای داده و نه حرفی از استعفا زده است

اسماعیل خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مبصر کلاس، درباره بحث استعفای آندره آ استراماچونی از سرمربیگری استقلال گفت: خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است. محتمل است یکسری ناراحتی داشته باشد، اما هنوز به باشگاه منتقل نشده است. آقای امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است تا بدانیم این حواشی از کجا نشات گرفته است.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه استقلال یکی دو ماهی بود تمریناتش را با آرامش پیگیری می کرد، دست هایی در کار است تا تیم وارد حاشیه گردد، اما به راحتی اجازه این کار را به حاشیه سازان نمی دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره مسئله ای که برای ورود هروویه میلیچ، مدافع چپ کروات مدنظر استقلال به وجود آمد، گفت: من در این مورد اطلاعات کاملی ندارم، اما از امروز پیگیر خواهم بود تا این بازیکن وارد ایران گردد. حتماً فتحی به عنوان مسئول اجرایی باشگاه در جریان موضوعات قرار گرفته است و پیگیر این مسئله خواهد بود.

خلیل زاده در سرانجام گفت: طرح و انتشار چنین شایعات بی اساسی که زمینه ساز ناراحتی طرفداران می گردد، کار درستی نیست. من با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفت استراماچونی هیچ حرفی از استعفا نزده یا نامه کتبی به باشگاه نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خلیل زاده: دست هایی در کار است تا استقلال وارد حاشیه گردد، استراماچونی نه نامه ای داده و نه حرفی از استعفا زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: دست هایی در کار است تا استقلال وارد حاشیه گردد، استراماچونی نه نامه ای داده و نه حرفی از استعفا زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید