ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان

به گزارش مبصر کلاس، جعفر گوهرگانی ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان، با انتقاد از عملکرد شرکت پشیبانی دام در تامین گوشت منجمد مرغ بازار استان، دانشگاه، اداره زندان و مراکز آموزشی شبانه روزی، اضافه نمود: ما در این راستا به شکل متعدد نامه نگاری نموده ایم که تامین گوشت منجمد اداره زندان ها و دانشگاه به شکل روزانه محقق گردد و پاسخ مطلوبی به این مهم داده نشده است.

ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان

گوهرگانی با بیان اینکه متولیان از ذخیره سازی 185 تنی گوشت مرغ منجمد خبر می دهند و از طرفی توزیعی در این بخش انجام نشده است، ابراز داشت: شرکت پشیبانی دام موظف است که توزیع روزانه گوشت منجمد را داشته باشد.

وی اضافه کرد: سیاست گذاری دولت بر توزیع روزانه با پوشش تنظیم بازار است و باید تامین احتیاج جامعه هدف هرچه سریعتر اجرایی گردد.

معاون اقتصادی استاندار خواهان نظارت بازرسین صنعت و معدت و تعزیرات حکومتی بر نحوه عملکرد توزیعی شرکت پشیبانی دام شد و گفت: باید پوشش تامینی مناسب گوشت مرغ منجمد با قیمت خریداری شده توسط شرکت را داشته باشیم.

گوهرگانی با اشاره به تنظیم بازار در حوزه لاستیک های سبک و سنگین، گفت: توریع لاستیک با پوشش تمام نقاط استان و معین شدن مراکز توزیع با اطلاع رسانی مناسب در بخش لاستیک با توزیع دولتی لازم است.

گوهرگانی همچنین در ابتدای جلسه با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران دستگاه ها و تاخیر در برگزاری جلسه، بر حضور مدیران دستگاه های متولی و نظم در برگزاری جلسات تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید