غلامرضا محمدی: عدم حضور خادم و جدیدی در مجمع بی احترامی بود، من و دبیر حرف هم را خوب می فهمیم

به گزارش مبصر کلاس، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تنها نکته ناراحت کننده مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی عدم حضور قهرمانان المپیک و دنیا بود که به نظرم این یک بی احترامی به این عزیزان بود.

غلامرضا محمدی: عدم حضور خادم و جدیدی در مجمع بی احترامی بود، من و دبیر حرف هم را خوب می فهمیم

به گزارش خبرنگار ورزشی مبصر کلاس, غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از سرانجام مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی, گفت: مجمع خیلی خوب بود و بدون حاشیه برگزار گردید و از همه مهمتر اینکه با انتخاب رئیس فدراسیون, کشتی از بلاتکلیفی خارج شد.

وی اضافه نمود: تنها نکته ناراحت کننده این مجمع عدم حضور قهرمانان المپیک و دنیا بود که به نظرم این یک بی احترامی به این عزیزان بود و ای کاش آنها هم شرکت می کردند. کشتی خانه این قهرمانان مانند خادم و جدیدی است و باید در این مجامع حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون توضیح داد: حضور او قطعاً می تواند به کشتی یاری کند. چراکه دبیر فرد با تجربه ای است که هم در بخش مدیریتی و اقتصادی و هم در بخش فنی می تواند به کشتی یاری کند. او یک فرد فنی است و ما کاملاً حرف هم را به خوب می فهمیم و امیدوارم او بتواند در فدراسیون پیروز باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غلامرضا محمدی: عدم حضور خادم و جدیدی در مجمع بی احترامی بود، من و دبیر حرف هم را خوب می فهمیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا محمدی: عدم حضور خادم و جدیدی در مجمع بی احترامی بود، من و دبیر حرف هم را خوب می فهمیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید