فرزام: حاشیه ایجاد نشود، در بازی های آسیایی شاهد شکوفایی روئینگ بانوان خواهیم بود

به گزارش مبصر کلاس، سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ایران گفت: اگر آرامش فدراسیون برهم نخورد و حاشیه ای ایجاد نشود، در بازی های آسیایی 2018 اندونزی شاهد شکوفایی روئینگ بانوان خواهیم بود.

فرزام: حاشیه ایجاد نشود، در بازی های آسیایی شاهد شکوفایی روئینگ بانوان خواهیم بود

افشین فرزام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مبصر کلاس در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی روئینگ بانوان، گفت: تمرینات تیم ملی روئینگ کشورمان در دریاچه آزادی پیگیری می شود. شرایط اردوها مناسب است و از روند کارمان رضایت دارم. ضمن اینکه دو هفته دیگر وارد فاز جدید تمرینات می شویم.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا، افزود: امیدوارم که بتوانیم پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، دو اردوی برون مرزی داشته باشیم که یکی از این اردوها منتهی به روز آغاز مسابقات باشد. در این صورت می توانیم به کسب نتایج خوب، امیدواریم باشیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: جاور، ملایی، رحمانی و احمدی چهار ورزشکاری هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند. چند سالی است که با هم کار می کنیم و امیدوارم در بازی های آسیایی، این 4 ورزشکار 3 مدال بگیرند. البته با توجه به شرایطی که این نفرات دارند، بسیار امیدواریم که یکی از این 3 مدال، طلا باشد. ما در روئینگ تک نفره شانس زیادی برای کسب مدال داریم. همچنین تیم دو نفره ما هم خوب است.

وی درخصوص حضور مربی رومانیایی روئینگ در راس تیم های ملی روئینگ، گفت: ضمن قدردانی از همه مسئولین و ورزشکاران افتخار آفرینم که همیشه به من لطف و اعتماد داشتند، با توجه به اهداف جدید فدراسیون و کمیته روئینگ و شخص صادقی ریاست این کمیته، قطعا همه افراد به دنبال رشد این رشته خواهند بود.

وی ادامه داد: آنچه که باید ارجحیت داشته باشد، حفظ شان و منافع ملی است که همیشه این نکته را به عنوان چارچوب اصلی تفکر شخصی خودم در بحث هدایت تیم ملی مد نظر قرار داده و خواهم داد. اساس و محور اصلی کارم هم شایسته سالاری است. طی چند سال گذشته در تیم خودم این کار را انجام دادم. آنچه در تیمم اهمیت دارد، مشاهده روند روبه رشد شاگردانم و کسب نتیجه مناسب در مسابقات است.

فرزام یادآور شد: قطعا در صورت ادامه روندی که برقرار شده و اجرایی شدن برنامه ها و همچنین با توجه به میانگین سنی 23 سال در تیم در بازی های آسیایی پیش رو، شاهد اوج شکوفایی بچه ها خواهیم بود و القای موارد فنی جدید می بایست در راستای کسب مدال جهانی صورت بپذیرد. ضمن اینکه در 3 سال گذشته نکته حائز اهمیتی که باعث کسب نتایج بود اجرایی شدن برنامه های درخواستی از فدراسیون و دوری از حاشیه و تمرکز روی مسائل فنی بوده است که به هر صورت این آرامش فکری باید ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

به "فرزام: حاشیه ایجاد نشود، در بازی های آسیایی شاهد شکوفایی روئینگ بانوان خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: حاشیه ایجاد نشود، در بازی های آسیایی شاهد شکوفایی روئینگ بانوان خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید