مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم

به گزارش مبصر کلاس، ملی پوش ژیمناستیک ایران آخرین وضعیتش پس از مصدومیتی که سال گذشته دچار شد را تشریح کرد.

مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم

به گزارش مبصر کلاس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، سامان مدنی در خصوص آخرین شرایط خود پس از مصدومیتی که برای وی در بازی های آسیایی جاکارتا رخ داد گفت: زمانی که تیم ملی ژیمناستیک به فینال بازی های آسیایی جاکارتا راه پیدا کرد، من از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدم و نتوانستم تیم ملی را در فینال این رقابت ها همراهی کنم.

وی ادامه داد: باید از رئیس فدراسیون و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم، چون از همان ابتدای مصدومیتم فرایند درمان من را پیگیری کردند و همین الان هم این پیگیری ها ادامه دارد. فدراسیون ژیمناستیک من را به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کرد و توسط دکتر توکلی جراحی شدم. در ادامه در مجموعه شهید شیرودی خانه ای برای من در نظر گرفته شد تا بتوانم فیزیوتراپی کنم و مسئله ای به لحاظ مسافت نداشته باشم.

ملی پوش ژیمناستیک ایران در خصوص شرایط فعلی خود گفت: پس از 14 ماه به دنیای قهرمانی برگشتم و در مسابقات اخیر که در کرج برگزار گردید شرکت کردم و توانستم امتیازات خوبی کسب کنم. باید از هاشمی که مربی من است تشکر کنم. او من را به لحاظ فنی به بالاترین سطح رساند.

مدنی در خاتمه اعلام کرد: من حدود 6 سال است که با هاشمی کار می کنم و قبل از آن هم زیرنظر جوانبخت تمرین می کردم که هر دو زحمات زیادی برای من متحمل شدند. امیدوارم بتوانم بار دیگر با لباس مقدس تیم ملی مسابقه بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدنی: امیدوارم دوباره برای تیم ملی ژیمناستیک مسابقه بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید