مصاف استقلال برابر پیکان در نبود دیاباته و فرشید اسماعیلی

به گزارش مبصر کلاس، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال در هفته چهارم رقابت های لیگ بیستم باید به مصاف مهدی تارتار و پیکان برود.

مصاف استقلال برابر پیکان در نبود دیاباته و فرشید اسماعیلی

به گزارش مبصر کلاس، استقلالی ها در حالی به مصاف تیم پیکان می فرایند که ملاقات قبلی خود برابر ماشین سازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و امیدوارند به سومین پیروزی فصل برسند. در آن سو تیم پیکان ملاقات قبلی خود را که یک بازی جنجالی هم بود، با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشت و پیروز شد در ملاقاتی خارج از خانه از شاگردان رحمان رضایی یک امتیاز را کسب کند.

آبی پوشان از سه ملاقات گذشته خود شش امتیاز کسب کردند و به دلیل تفاضل گل بهتر، در رتبه دوم جدول حضور دارند. تیم پیکان هم از 3 ملاقات خود 4 امتیاز کسب نموده و در رتبه نهم جدول حضور دارد. هفته گذشته بود که مهدی تارتار در آستانه ملاقات برابر شهر خودرو از سمت خود استعفا کرد اما پس از جلسه با مسئولان این تیم دوباره به پیکان برگشت. محمود فکری روی شیخ دیاباته ریسک ننموده بود تا این بازیکن به آمادگی کامل برسد و بعد از او استفاده کند. به همین دلیل فکری از زوج مهدی قائدی - شیخ دیاباته در بازی های قبلی استفاده نموده بود ولی مهاجم اهل اقتصادی تیم استقلال در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت شد و حالا MRI ننشان داده او تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. از سوی دیگر فرشید اسماعیلی هم روز گذشته به تمرینات استقلال برگشت ولی هنوز هم مجوز حضور در تمرینات گروهی را دریافت ننموده و احتمالا از لیست استقلالی ها خط خواهد خورد.

در اواسط تمرین روز یکشنبه تیم استقلال بود که شیخ دیاباته مهاجم اهل اقتصادی آبی پوشان به دلیل احساس درد در عضله پای خود به تمرین کردن ادامه نداد و در اختیار کادر پزشکی نهاده شد. در همین رابطه دیاباته در اختیار کادر پزشکی آبی پوشان نهاده شد تا از پای مصدومش MRI بگیرد و شرایط او توسط کادر پزشکی تیم به دقت آنالیز گردد. اما امروز دکتر مهدی سیاه پوش، پزشک تیم استقلال، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین شرایط شیخ دیاباته گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، تعیین شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.

بدین ترتیب استقلال که باید تا تاریخ 28 آذر به مصاف تیم های پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن برود، قطعا دیاباته را در این 4 ملاقات به همراه نخواهد داشت. استقلال باید پس از ملاقات با ذوب آهن در شهرآورد عظیم تهران به مصاف پرسپولیس برود و باید منتظر ماند و دید کادرپزشکی آبی پوشان می تواند آقای گل لیگ برتر را به آن بازی برساند یا خیر.

تیم استقلال در شرایطی امروز به مصاف پیکان می رود که این تیم فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال دست محمود فکری برای انتخاب ترکیب اصلی خود حسابی باز است و این مربی هم از لحاظ نفرات درون زمین و هم نیمکت، بازیکنان پرستاره ای در اختیار خواهد داشت.

لیست 20 نفره استقلال برای بازی با پیکان به توضیح زیر است:

سیدحسین حسینی، رشید مظاهری، عارف غلامی، حسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، سیداحمد موسوی، هروویه میلیچ، محمد نادری، متین کریم زاده، فرشید باقری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، سبحان خاقانی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و سجاد آقایی.

تیم های استقلال و پیکان تا به امروز 14 بار به مصاف هم رفتند که آبی ها در 9 ملاقات به پیروزی رسیدند و 5 ملاقات هم به تساوی رسیده است. پیکانی ها تا به امروز پیروز نشدند استقلال را شکست دهند. دو تقابل آخر این تیم با تساوی به سرانجام رسیده و استقلال ها امیدوارند در این ملاقات به سومین پیروزی فصل خود برسند. محمود فکری به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت استقلال بنشیند و صمد مرفاوی پس از یازده سال دوباره به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت آبی ها حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مصاف استقلال برابر پیکان در نبود دیاباته و فرشید اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف استقلال برابر پیکان در نبود دیاباته و فرشید اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید