مقاله: کانادا یا استرالیا؟ تورنتو یا سیدنی؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

به گزارش مبصر کلاس، تورنتو یک مرکز برجسته موسیقی، تئاتر، فراوری فیلم سینمایی و فراوری سریال تلویزیونی است و مقر اصلی شبکه های ملی پخش عمده و رسانه های کانادا است. موسسات فرهنگی تورنتو، که شامل موزه ها و گالری های متعدد، جشنواره ها و رویدادهای عمومی، مناطق تفریحی، اماکن تاریخی ملی و فعالیت های ورزشی است، سالانه بیش از 43 میلیون جهانگرد را به خود جذب می نماید. تورنتو به خاطر بسیاری از آسمان خراش ها و ساختمان های بلند، به ویژه بلندترین سازه مستقل در نیمکره غربی، برج CN شناخته شده است.

مقاله: کانادا یا استرالیا؟ تورنتو یا سیدنی؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

و در آخر هدف موسسه Best Canada tours یاری به شما برای پیدا کردن شهر مناسب با بالاترین کیفیت زندگی برای مهاجرت میباشد.

حال در آنالیز شاخص مراقبت های بهداشتی مشاهده میگردد که سیدنی با 77٪ کیفیت مراقبت های بهداشتی بهتری از تورنتو با 75٪ دارد.

جمعیت متنوع تورنتو نشان دهنده نقش فعلی و تاریخی آن به عنوان مقصد مهمی برای مهاجران به کانادا است. بیش از 50 درصد از ساکنان تورنتو از اقلیت های فرهنگی قابل مشاهده هستند و بیش از 200 ریشه قومی متمایز در میان ساکنان آن زندگی می نمایند. در حالی که بیشتر مردم تورنتو انگلیسی را به عنوان زبان اصلی خود صحبت می نمایند، بیش از 160 زبان در این شهر صحبت می گردد.

تورنتو با شاخص 37٪ آلودگی هوای بیشتری از سیدنی با شاخص 26٪ دارد.

سیدنی، مرکز ایالت نیو ساوت ولز و پرجمعیت ترین شهر استرالیا و اقیانوسیه است. این کلان شهر که در ساحل شرقی استرالیا واقع شده است، بندر جکسون را احاطه نموده و حدود 70 کیلومتر (43.5 مایل) در حاشیه خود به سمت کوههای آبی در غرب، هاوکسبری در شمال، پارک ملی سلطنتی در جنوب و Macarthur در جنوب غربی امتداد دارد. سیدنی از 658 حومه شهر، 40 منطقه دولت محلی و 15 منطقه همسایه تشکیل شده است. ساکنان این شهر به سیدنی سایدر معروف هستند. از ژوئن 2019، جمعیت تقریبی کلانشهرهای سیدنی 5،312،163 نفر بود، به این معنی که این شهر تقریباً 65٪ از جمعیت ایالت را در خود جای داده است.

منبع مقاله: کانادا یا استرالیا؟ تورنتو یا سیدنی؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

به "مقاله: کانادا یا استرالیا؟ تورنتو یا سیدنی؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کانادا یا استرالیا؟ تورنتو یا سیدنی؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید