نحوه برگزاری امتحانات سرانجام سال تحصیلی مناطق سیل زده اعلام شد

به گزارش مبصر کلاس، تهران- خبرنگاران- نحوه برگزاری امتحانات خاتمه سال تحصیلی 97-98 مناطق سیل زده به منظور ایجاد تسهیلات آموزشی برای دانش آموزان این مناطق اعلام شد.

نحوه برگزاری امتحانات سرانجام سال تحصیلی مناطق سیل زده اعلام شد

به گزارش روز یکشنبه مبصر کلاس از وزارت آموزش و پرورش، تغییر در نحوه برگزاری امتحانات انتها سال تحصیلی 98-97 در مناطق سیل زده به تصویب نوزدهمین جلسه کمیسیون تعیین شورای عالی آموزش و پرورش رسید.

بر اساس ماده واحده این مصوبه، امتحان نهایی دانش آموزان دوره متوسطه (دوره دوم متوسطه/ نیم سالی واحدی) و پیش دانشگاهی بنا بر زمان اعلامی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در خرداد برگزار گردد.

همچنین برای دانش آموزان مشمول امتحان نهایی، علاوه بر نوبت های خرداد و شهریور، یک نوبت امتحان دیگر در تیر یا مرداد برگزار می گردد.

در این مصوبه اشاره شده است: ارزشیابی انتهای داخلی تمام پایه ها و دوره های تحصیلی با تشخیص ستاد امتحانات ادارات کل آموزش و پرورش استان، ترجیحا با تاخیر و در بازه زمانی مناسب برگزار گردد.

همچنین در امتحانات انتهای داخلی و هماهنگ، سوالات امتحانی صرفا از محتوای دروس تدریس شده طراحی و ارزشیابی به عمل آید و نمرات قبولی ماخوذه دانش آموزان این مناطق در تمامی نوبت های امتحانی پس از خرداد، در ستون خرداد درج و اعلام نتیجه گردد.

در این مصوبه آمده است: امتحانات انتهای هماهنگ کشوری و استانی به صورت هماهنگ منطقه ای برگزار گردد و شیوه نامه اجرایی این مصوبه، توسط وزارت آموزش و پرورش تهیه و ابلاغ خواهد شد.

علمی**1883**9129

منبع: ایرنا

به "نحوه برگزاری امتحانات سرانجام سال تحصیلی مناطق سیل زده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات سرانجام سال تحصیلی مناطق سیل زده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید