پیغام دورتموند به چلسی: قیمت سانچو 100 میلیون پوند است

به گزارش مبصر کلاس، باشگاه بوروسیا دورتموند قیمت فروش ستاره انگلیسی خود را تعیین کرد.

پیغام دورتموند به چلسی: قیمت سانچو 100 میلیون پوند است

به گزارش مبصر کلاس، باشگاه چلسی محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برایش بابت فعالیت در نقل وانتقالات در نظر گرفته بود، اخیراً با حکم دادگاه حکمیت ورزش (CAS) کاهش پیدا کرد، اکنون در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو در پی تقویت نقاط مدنظر فرانک لمپارد است که یکی از آنها خط حمله آبی پوشان لندنی است.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی اکسپرس، باشگاه چلسی برای تقویت خط حمله تیم تحت راهنمایی لمپارد، ویلفرد زاها از کریستال پالاس، تیمو ورنر از لایپزیگ و جیدون سانچو از سانچو از بوروسیا دورتموند را زیرنظر دارند. اولویت مدیران باشگاه چلسی اما جذب گزینه آخر است، به شرطی که طرف آلمانی حاضر گردد قیمت خود را پایین بیاورد.

طبق این گزارش، باشگاه بوروسیا دورتموند به اطلاع باشگاه چلسی رسانده که در ازای 100 میلیون پوند حاضر به فروش ستاره انگلیسی اش است. این بال 19 ساله که بین سال های 2015 تا 2017 در رده های پایه برای منچسترسیتی بازی می کرد، در سال 2017 در ازای 8 میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

سانچو که مورد توجه باشگاه های دیگری همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید هم واقع شده است، این فصل در 24 بازی برای دورتموند به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 12 گل، 13 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است که در لیگ های معتبر اروپایی، آماری چشمگیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام دورتموند به چلسی: قیمت سانچو 100 میلیون پوند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام دورتموند به چلسی: قیمت سانچو 100 میلیون پوند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید