پیروزی تیم از گلزنی من مهمتر بود، از باخت سنگین رُم خبر نداشتم

به گزارش مبصر کلاس، تیم فوتبال زوریا لوهانسک شب گذشته در مسابقات لیگ کنفرانس اروپا برابر زسکا صوفیه بلغارستان با یک گل به پیروزی رسید. اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا تک گل مسابقه را به ثمر رساند. در همین گروه، تیم آ. نام رم ایتالیا برابر بودو گلیمت نروژ با نتیجه سنگین یک به 6 تن به شکست داد.

پیروزی تیم از گلزنی من مهمتر بود، از باخت سنگین رُم خبر نداشتم

صیادمنش بعد از سرانجام این مسابقه گفت: با وجود تعداد زیاد بازیکنان مصدوم، ما فقط برای پیروزی به بلغارستان رفتیم و این کار را انجام دادیم. از این نتیجه بسیار خوشحالم. ما این کار را با هم انجام دادیم و به عنوان یک تیم، در طول بازی از یکدیگر حمایت کردیم.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحالم که در این مسابقه گل زدم، اما برای من پیروزی تیم مهمتر است.

مهاجم ایرانی تیم زوریا در مورد شکست سنگین آ.اس رم و تاثیر آن در احتمال صعود زوریا به مرحله بعد تاکید نمود: من از نتیجه آن مسابقه بی اطلاع بودمو خوب است که برنده شدیم.

صیادمنش تاکید نمود: همانطور که قبلاً گفتم، ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم، بعضی از بچه ها مانند من در پست های خود بازی نکردند. اما ما همه چیز را دادیم تا پیروز شویم.

آیا بازی بعدی مقابل زسکا مهمترین بازی در مرحله گروهی خواهد بود؟ مهاجم ایرانی زوریا در پاسخ به این سئوال گفت: امروز ما برنده شدیم و خوشحالیم. در حال حاضر روی بازی بعدی لیگ اوکراین تمرکز می کنیم. فکر می کنم ما باید گام به گام و بازی به بازی دیگر حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی تیم از گلزنی من مهمتر بود، از باخت سنگین رُم خبر نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم از گلزنی من مهمتر بود، از باخت سنگین رُم خبر نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید