کارگرجم: استقلال تا می تواند باید امتیاز بگیرد، روز به روز باید نواقص کمتر گردد

به گزارش مبصر کلاس، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مرکز باید در جریان بازی های لیگ کمترین امتیازات را از دست بدهند.

کارگرجم: استقلال تا می تواند باید امتیاز بگیرد، روز به روز باید نواقص کمتر گردد

به گزارش مبصر کلاس، در جریان هفته اول رقابت های لیگ برتر، دو تیم استقلال و طرفدار به مصاف هم رفتند که این بازی در خاتمه با فزونی یک گله آبی پوشان به خاتمه رسید تا شاگردان مجیدی پیروز شوند در ایستگاه اول لیگ، پیروز عمل نمایند.

اکبر کاگرجم پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با مبصر کلاس، درباره پیروزی آبی پوشان مرکز مقابل تیم طرفدار در هفته اول رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال خوب بازی کرد. به نظر من جوانان خوبی در استقلال بازی می نمایند و در این بازی هم نتیجه گرفتند. شاگردان مجیدی باید روز به روز نواقص خود را بفهمند و هر روز دقت بیشتری داشته باشند تا عیب ها را پوشش دهند و بتواند برترین عملکرد را در زمین ارائه دهند. این جوانان انگیزه دارند و انگیزه شان زیادتر از دیگران است و سعی می نمایند نتیجه بازی را به نفع خودشان تمام نمایند.

او در ادامه در مورد پنالتی از دست رفته تیم استقلال در جریان بازی با تیم طرفدار اعلام نمود: آن پنالتی در ابتدای کار گل شد و خیلی کم پیش می آید که بخواهند پنالتی دوباره تکرار گردد اما تشخیص داور این بوده است.

کارگرجم در مورد اهمیت امتیازگیری استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر تاکید نمود: استقلال باید تا می تواند امتیاز بگیرد و امتیازی از دست ندهد و برای قهرمانی به امتیازات پیش رو خیلی احتیاج دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال و بعلاوه مصطفی آجرلو در کادر مدیریتی این باشگاه گفت: مجیدی الان با بازیکنان دارد خوب کار می نماید و نتیجه های خوبی گرفته است. تیم هم به مجیدی علاقه مند است و این خیلی روی فرایند کار تاثیرگذار است. حضور آقای آجرلو در آینده تعیین خواهد که چه تاثیراتی در فرایند باشگاه خواهد داشت. فعلا باید منتظر باشیم تا ببینیم باشگاه تحت تاثیر چه اتفاقاتی خواهد بود.

او در خاتمه و در پاسخ به این سوال که آبی پوشان مرکز در این فصل از رقابت های لیگ برتر می توانند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند؟ اظهار کرد: تیم های حاضر در لیگ برتر همه شرایط خوبی قرار دارند و این هم یک رقابت ورزشی است و باید تا آنجایی که ممکن آبی ها امتیاز از دست ندهند و اگر این اتفاق رخ دهد، می توانیم شاهد پیروزیت تیم فوتبال استقلال باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارگرجم: استقلال تا می تواند باید امتیاز بگیرد، روز به روز باید نواقص کمتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگرجم: استقلال تا می تواند باید امتیاز بگیرد، روز به روز باید نواقص کمتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید