کاهش 82 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در فروردین ماه

به گزارش مبصر کلاس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی از کاهش 82 درصدی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در پنج روز ابتدایی فروردین ماه 99خبر داد.

کاهش 82 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در فروردین ماه

محمود امانی بنی در گفت وگو با مبصر کلاس، در مورد آمار پروازها و مسافران فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در فروردین ماه 99 اظهار کرد: از ابتدای سال تا پنجم فروردین ماه، تعداد 68 پرواز خروجی داخلی در فرودگاه مشهد با مجموع 6373 مسافر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در پنج روز ابتدایی فرودین ماه سال 99 همچنین تعداد 66 پرواز ورودی داخلی با مجموع 6497 مسافر در فرودگاه مشهد اجرا شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی همچنین مطرح نمود: با این احتساب، از ابتدای سال تا پنجم فروردین جمعا 134 پرواز با مجموع 12870 مسافر در فرودگاه مشهد اجرا شده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، این آمار پروازها 82 درصد کاهش داشته است.

امانی بنی توضیح داد: در فروردین ماه سال گذشته از اول تا پنجم فروردین ماه 738 پرواز با مجموع 110304 مسافر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد صورت گرفت که طبق آن، تعداد مسافران سال جاری نسبت به همین بازه در سال گذشته 88 درصد کاهش یافته است.

وی همچنین با اشاره به این که پروازهای خارجی فرودگاه مشهد به صفر رسیده است، اعلام کرد: در حال حاضر پروازهای رفت وبرگشت فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به عسلویه متوقف اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاهش 82 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در فروردین ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 82 درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در فروردین ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید