کاوانی: به فینال لیگ قهرمانان چشم دارم، باتیستوتا الگوی کودکی من بود

به گزارش مبصر کلاس، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد بتواند در فینال لیگ قهرمانان حاضر باشد. او همچنین از الگوی دوران کودکی خود گفت.

کاوانی: به فینال لیگ قهرمانان چشم دارم، باتیستوتا الگوی کودکی من بود

به گزارش مبصر کلاس و به نقل از اکیپ، ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای تیم پاری سن ژرمن فرانسه دیشب در مراسم برترین بازیکن آمریکای لاتین 2018 توانست این عنوان را به خود اختصاص دهد. کاوانی بعد از این مراسم صحبت هایی با مبصر کلاس داشت و درباره دوران کودکی و الگوی خود گفت: من وقتی بچه بودم دوست نداشتم فوتبال از تلویزیون ببینم و دوست داشتم به جای آن خودم بازی کنم. با این حال وقتی 14 ساله بودم خیلی به سبک بازی گابریل باتیستوتا علاقه پیدا کردم و بازی های او را دنبال می کردم. او بازیکنی بود که هم سرعت و هم قدرت را با هم داشت و برای مدافعان روبرویی خود خطرناک بود.

او در پاسخ به این سوال که می تواند سال جاری در فینال لیگ قهرمانان که در مادرید برگزار می گردد حاضر باشد گفت: بله امیدوارم. ما گام به گام پیش خواهیم رفت و الان تمام فکر ما در یک هشتم نهایی است که باید با منچستریونایتد بازی کنیم. الان به چیز دیگری فکر نمی کنیم. من وقتی به پاریس آمدم از پروژه این باشگاه لذت بردم. رئیس به من گفت که هدف تیم این است در 5 یا 6 سال آینده تیم بتواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. البته قهرمانی در لیگ هم مهم است و باعث تداوم موفقیت ها و اعتماد به نفس می گردد و چیزی است که طرفداران لذت می برند.

نیمار بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن مصدوم شده است و تا 10 هفته نمی تواند برای تیمش به میدان برود. در همین رابطه گلزن اروگوئه ای گفت: هر تیمی آرزو دارد تا بازیکنی مثل نیمار را در ترکیب خود داشته باشد. مصدومیت او ناراحت کننده است ولی من امیدوارم خیلی زود بار دیگر او را در زمین ببینیم. البته بازیکنانی هم که قرار است جانشین او در ترکیب اصلی شوند شرایط خوبی دارند و مسئله ای بابت این موضوع نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاوانی: به فینال لیگ قهرمانان چشم دارم، باتیستوتا الگوی کودکی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی: به فینال لیگ قهرمانان چشم دارم، باتیستوتا الگوی کودکی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید