کلوپ: تساوی برابر بارسا هم بد نیست، مسی بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

به گزارش مبصر کلاس، سرمربی لیورپول معتقد است حتی تساوی در نیوکمپ می تواند نتیجه ای خوب برای تیمش باشد و آنها در دیدار برگشت می توانند برای صعود به فینال تلاش کنند.

کلوپ: تساوی برابر بارسا هم بد نیست، مسی بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

کلوپ: تساوی برابر بارسا هم بد نیست، مسی بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نسبت به حواشی به وجود آمده پس از اظهاراتش درباره استادیوم رقیب واکنش نشان داد.

سرمربی لیورپول ابتدا گفت: کسب تساوی در خانه بارسلونا بدترین نتیجه ممکن نیست زیرا بسکمک از تیم ها با کلی برنامه ریزی راهی نیوکمپ شده و شکست خوردند. سوسیداد و لوانته اینجا خوب بازی کردند اما در نهایت بارسلونا پیروز شد. فرمینو امروز در تمرینات لیورپول شرکت کرد و ما فردا باید شرایط دقیق او را بررسی کرده و در مورد حضورش در ترکیب تصمیم گیری کنیم. اگر مقابل بارسلونا حتی 15 درصد تمرکز خود را روی بازی بعدی با نیوکاسل بگذاریم، اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم زیرا کسب یک نتیجه خوب در نیوکمپ کمک زیادی به صعود ما خواهد کرد. من نمی توانم بیش تر از این برای رویارویی با بارسلونا هیجان زده باشم و امیدوارم بتوانم این هیجان را به بازیکنانم نیز انتقال دهم. 2 سال پیش برای لیورپول حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان یک معضل بود اما حالا ما 2 فصل متوالی به نیمه نهایی رسیده ایم. من یک هوادار فوتبال هستم پس چگونه می توانم در مورد استادیوم نیوکمپ بد فکر کنم؟ می خواهیم بهترین نمایش خودمان را در این استادیوم ارائه کنم و باید دید در نهایت کدام تیم از مزیت میزبانی بیشتر استفاده خواهد کرد.

او در پایان افزود: در این بازی توجهات ما فقط معطوف به مسی نیست زیرا بارسلونا دارای بازیکنانی با بالاترین کیفیت در ترکیب خود بوده و قبلا قهرمان اروپا شده است. مسی قبل از آغاز فصل مدعی شد قصد دارد امسال فاتح لیگ قهرمانان شود و به نظر می رسد این تهدیدی بزرگ برای همه ما باشد اما ما هم قصد داریم به فینال برویم. به عقیده من مسی بهترین بازیکن دنیا است و رونالدو و سایر بازیکنان بعد از او قرار دارند. پدرم معتقد بود پله بهترین بازیکن تاریخ نام دارد اما من بازی های او را ندیده ام و به نظرم مسی بهترین است. از اینکه کوتینیو را خواهم دید بسیار خوشحالم اما من و والورده تصمیم می گیریم چه بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد.

منبع: ایران ورزشی

به "کلوپ: تساوی برابر بارسا هم بد نیست، مسی بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: تساوی برابر بارسا هم بد نیست، مسی بالاتر از رونالدو بهترین بازیکن دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید