کناره گیری نادال از تور جهانی تنیس ، رافا جراحی می نماید

به گزارش مبصر کلاس، رافائل نادال، مرد شماره دو تنیس دنیا، به دلیل مصدومیت از شرکت در مسابقات تور دنیای تنیس در لندن انصراف داد. تنیس باز 32 ساله اسپانیایی هفته پیش به همین علت از حضور در مسترز پاریس نیز کناره گیری نموده بود و صندلی اول خود در رده بندی تنیس بازان مرد دنیا را از دست داد .

کناره گیری نادال از تور جهانی تنیس ، رافا جراحی می نماید

با غیبت نادال از تورنمنت یک هفته ای تور دنیای تنیس، جان ایزنر آمریکایی به جای او در این رقابت ها که با شرکت هشت تنیس باز برتر دنیا برگزار می گردد، حضور می یابد. رافائل نادال که تاکنون 17 بار قهرمان گرنداسلم شده، می گوید الان زمان مناسبی است که مچ پایش، جراحی گردد و سلامتی کاملش را بازیابد.

نادال در صفحه اینستاگرامش نوشت: متأسفانه هفته پیش به دلیل آسیب دیدگی شکم نتوانستم در مسترز پاریس شرکت کنم. هنوز هم از این ناحیه مشکل دارم و نمی توانم مسابقه بدهم. حالا که نمی توانم در این رقابت ها شرکت کنم، بهترین موقع است که مچ پایم را هم عمل کنم. مُچم مدتهاست کمی درد می نماید که باید در اتاق عمل درست گردد. هر چند وقت یک بار هم دردش مرا حسابی اذیت می نماید. البته اگر آسیب مچ پایم نبود، نمی توانستم به خاطر مشکل شکم در مسابقات لندن شرکت کنم. امیدوارم که بتوانم با آمادگی کامل فصل جدید مسابقات تنیس را آغاز کنم.

مسابقات بدشگون

با احتساب این رقابت ها نادال سال جاری ده تورنمنت را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده. او حدود دو ماه پیش هم در میانه مسابقات اوپن آمریکا مصدوم شد و بیرون رفت و در ابتدای سال میلادی جاری نیز در میانه مسابقات اوپن استرالیا، به دلیلی مشابه از میانه مسابقات کنار کشید. هر دو تورنمنت مهم روی زمین های هارد کورت برگزار می شد و حالا هم رافا از تور دنیای تنیس که روی زمین های مشابه برگزار می گردد، صرف نظر نموده. رافائل نادال سال گذشته هم بدون آمادگی کافی وارد مسابقات تور دنیای تنیس شد و فقط بعد از یک مسابقه، از این رقابت ها کنار رفت.

سال جاری این مسابقات از یکشنبه بیستم آبان برگزار می گردد. کناره گیری این تنیس باز اسپانیایی از این تورنمنت به این معنا است که نواک جوکوویچ، سال میلادی جاری را به عنوان مرد شماره یک تنیس دنیا به خاتمه خواهد برد. این برای پنجمین مرتبه است که جوکوویچ فصل مسابقات حرفه ای تنیس را با صندلی نخست به خاتمه می رساند که پیشتر فقط تنیس بازانی مثل راجر فدرر، جیمی کانرز و پیت سمپراس، موفق به انجام آن شده بودند.

منبع: ایران ورزشی

به "کناره گیری نادال از تور جهانی تنیس ، رافا جراحی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری نادال از تور جهانی تنیس ، رافا جراحی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید