یوونتوس- ناپولی؛ مچ اندازی بزرگان

به گزارش مبصر کلاس، یوونتوس و ناپولی، هر 2 برای رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) کوتاه نمی آیند و آماده برگزاری یک نبرد بزرگ هستند.

یوونتوس- ناپولی؛ مچ اندازی بزرگان

به گزارش مبصر کلاس، یوونتوس در حالی از ساعت 23:15 امشب (سه شنبه) در خانه، بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را در خانه مقابل ناپولی برگزار می کند که از نظر هوادارانش هیچ بهانه ای برای پیروز نشدن ندارد.

ثبت رکورد پیروزی های متوالی و صدرنشین مقتدرانه در سری A با ماجراجویی در جام حذفی ایتالیا توام شده اما از طرفی ناپولی به عنوان رقیب دندان گرد یوونتوس چه در لیگ و چه در جام حذفی قصد کوتاه آمدن در این دوئل جذاب را ندارد.

با همه ستاره ها

هر 2 تیم علاوه بر برخورداری از حداکثر آمادگی روحی و روانی از تقریبا تمام بازیکنان اصلی خودشان سود می برند. لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس پس از سپری کردن یک بازی روی سکوها، دوران تنبیهی خودش را خاتمه یافته می بیند و در سیستم 1-3-2-4 نقش مدافع مرکزی را عهده دار خواهد شد. گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس هم در مصافی دیگر با تیم سابقش مثل رویارویی قبلی با ناپولی در خانه یووه به دنبال گلزنی و احتمالا شادی نکردن است!

ناپولی بیش از یوونتوس به فکر دفاع است چون در خانه رقیب بازی می کند و اگر در شیوه دفاع- ضدحمله اش شبیه جدال در خانه رئال مادرید به گل زود هنگام برسد، کار بسیار بزرگی صورت داده است. تیم ساری در نهایت ناباوری بازی خانگی ابتدای هفته در لیگ را به شگفتی سازی به نام آتالانتا واگذار کردو یک نتیجه خوب در استادیوم یوونتوس علاوه برپاک کردن خاطره تلخ آن بازی، راه تیم برای رسیدن به فینال را هموار می سازد.

راه فینالیست شدن

یوونتوس با غلبه بر آتالانتا و میلان به نیمه نهایی رسید و ناپولی از سد اسپیزا و فیورنتینا را از سر راه برداشت.

رویارویی های قبلی

در 27 نبرد قبلی 2 تیم، یوونتوس 13 بار و ناپولی 10 بار پیروز شده اند. ضمن اینکه 4 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. سوت خاتمه بیست و هشتمین جدال اخیر، کدام غول را سربلند خواهد کرد؟

منبع: تسنیم

به "یوونتوس- ناپولی؛ مچ اندازی بزرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس- ناپولی؛ مچ اندازی بزرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید