دستاوردهای چهل ساله انقلاب در فضای مجازی و رسانه ها منعکس گردد

به گزارش مبصر کلاس، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری قزوین برگزار گردید اظهارداشت: کوشش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام با جدیت ادامه دارد و همه برنامه ریزی ها با محور ناتوان نشان دادن مدیران است.

دستاوردهای چهل ساله انقلاب در فضای مجازی و رسانه ها منعکس گردد

وی اضافه نمود: البته در این مسیر از برخی خلاء و نارسایی های کشور استفاده نموده و مسائل اقتصادی را برجسته نموده اند تا به هدف برسند هرچند باید پذیرفت دولت با هجمه های زیادی روبرو است اما معیشت، فراوری و اشتغال مردم در محور کار دولت واقع شده است.

حبیبی توضیح داد: در بودجه سال آینده کلید واژه مسئولان کشور معیشت، اقتصاد و فراوری و اشتغال است و همه باید کوشش کنیم مسائل را حل کنیم.

وی گفت: دشمنان انواع شیوه های تبلیغی راه انداختند تا مردم در 17 دی ماه به خیابانها بیایند اما با هوشیاری مردم این نقشه خنثی شد و یک تجمع دو نفره هم ثبت نشد.

ایران در معادلات دنیای تاثیرگذار است

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: امروزه ایران اسلامی در تمامی معادلات دنیای اثرگذار است وباید نسل های سوم و چهارم انقلاب به آن مطلعی داشته باشند و به آن افتخار نمایند و بدانند ایران با همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی از نظر پیشرفت پزشکی و علمی در ردیف 40 کشور برتر دنیا واقع شده است و از قدرت نظامی بازدارنده و بالایی برخوردار است و آمریکا به دلیل همین قدرت و توانمندی به سراغ گزینه های نظامی نمی رود.

رسانه ها امید آفرین باشند

حبیبی اضافه نمود: امروز همه باید بدانیم حفظ نظام از همه چیز واجب تر است لذا رسانه ها باید یاری نمایند و با امید آفرینی در جامعه خدمات نظام را منعکس و برنامه های آینده را نیز بازگو نمایند و همه با کار و قلم و گفتمان در خدمت مردم باشیم و نسل جدید را مطلع کنیم.

وی اظهارداشت:باایجاد امید و اعتمادسازی باید بصورت شفاف و دوری از افراط و تفریط واقعیتها را در کنار موانع به مردم بگوییم تا رضایت مندی مردم جلب گردد.

حبیبی گفت: مردم بسیار قدردان و با درک بالایی هستند و یک حرکت کوچک صادقانه آنها را راضی می نماید و انعکاس دستاوردهای انقلاب در شرایط حساس کنونی می تواند بیانگر واقعیتهای موجود باشد.

وی اضافه نمود: در فضای مجازی و رسانه ای باید خدمات نظام غالب گردد و تدافعی عمل نکنیم و هر کس از زبان خود کوشش کند تا شور و نشاط جامعه بیشتر گردد و در این میان برگزاری نشست های توجیهی و جلسات مشورتی، بازدیدها و حضور در مناطق با دست پر باشد و برای مردم خبر خوش داشته باشید.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان نمود: سرکشی خانواده شهدا، مصاحبه با جوانان، تدوین و انتشار عملکرد چهل ساله، استفاده از تریبون نماز جمعه، برای بیان دستاوردها در دستور کار مدیران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستاوردهای چهل ساله انقلاب در فضای مجازی و رسانه ها منعکس گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای چهل ساله انقلاب در فضای مجازی و رسانه ها منعکس گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید