الکترونیک آرتز به رایگان کردن بتلفیلد 2042 فکر می کند

به گزارش مبصر کلاس، مجموعه بازی بتلفیلد را شاید بتوان بزرگ ترین یا حداقل یکی از بزرگ ترین رقبای قدیمی مجموعه بازی کال آو دیوتی به حساب آورد. قبل از عرضه بازی بتلفیلد 2042 در سال گذشته، شرکت EA تبلیغ زیادی روی این اثر انجام داده و آن را به عنوان یک تجربه نسل بعدی هیجان انگیز خطاب کرده بود. با این وجود، با عرضه بازی منتقدان و طرفداران نقدها فراوانی را به درستی روانه بازی کردند چراکه بتلفیلد 2042 با مسائل فنی بسیاری همراه بود و اثر نهایی به گونه ای بود که به نظر می رسید سازندگان فرصت کافی برای صیقل دادن آن را نداشته اند.

الکترونیک آرتز به رایگان کردن بتلفیلد 2042 فکر می کند

ناامیدی و استقبال کم طرفداران از بتلفیلد 2042 به یقین ناامیدی EA را هم به همراه داشته است. هرچند، الکترونیک آرتس شاید خود یکی از عوامل مهم در مسائل این بازی باشد. با این حال، طبق گفته یکی از منابع آگاه، ناامیدی این ناشر معروف از بتلفیلد 2042 باعث شده تا حتی آن ها به رایگان کردن این اثر فکر کنند.

این اطلاعات از طریق تام هندرسون منتشر شده که این روزها اطلاعات مختلفی را در زمینه بازی های ویدیویی فاش می کند و سوابق او نشان می دهد که می توانیم تا حدی به او اعتماد کنیم. او در گذشته در زمینه بازی های تیراندازی اول شخص به ویژه کال آو دیوتی و بتلفیلد اطلاعات دقیقی را فاش کرده بود.

اخیراً در نوشته ای در توییتر، هندرسون بیان نمود که EA از عملکرد بازی بتلفیلد 2042 بسیار ناامید شده است و اکنون در پی همه تصمیم هایی می گردد که می تواند برای این اثر و بهبود شرایط آن انجام دهد. هندرسون در ادامه توضیح می دهد که یکی از این گزینه ها تبدیل کردن بتلفیلد 2042 یا حداقل بخش هایی از آن به یک اثر رایگان (فری-تو-پلی) است. تعیین نیست که ایده احتمالی الکترونیک آرتس این است که بخش هایی از این اثر را رایگان کند یا به صورت کلی آن را به عنوان یک بازی رایگان در دسترس مخاطبان قرار دهد و سیستم تجاری کسب درآمد آن را دگرگون کند.

این عجیب نیست که ببینیم EA از عملکرد این اثر ناراضی بوده است. با توجه به تمامی اتفاقاتی که از زمان عرضه برای بازی اتفاق افتاده و به مرور تعداد بازیکنان آن هم کاهش پیدا کرده است، تعیین است که این ناشر از عملکرد ضعیف یکی از آثار بزرگ خود ناامید شده است. با این حال، باید دید که آن ها برای نجات بتلفیلد 2042 قصد دارند چه تصمیم هایی را انجام دهند. شاید تبدیل کردن آن به یک اثر رایگان و البته بهبود مسائل بازی در قالب آپدیت های تازه می تواند شروع خوبی در این راه باشد.

برای برخی از بازیکنان، گزینه رایگان کردن بازی می تواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد. به ویژه به این خاطر که نسخه نسل نهمی بازی بتلفیلد 2042 در حال حاضر با قیمت 70 دلار عرضه شده است و نسخه نسل هشتمی آن هم 60 دلار است. بتلفیلد 2042 در حال حاضر برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/ اس عرضه شده است.

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز به رایگان کردن بتلفیلد 2042 فکر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز به رایگان کردن بتلفیلد 2042 فکر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید