این استان ها بارانی می شوند

به گزارش مبصر کلاس، کارشناس هواشناسی گفت: دوشنبه 4 مهر برای بعضی منطقه ها استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده را پیش بینی می گردد.

این استان ها بارانی می شوند

به گزارش مبصر کلاس، امین نقشینه درباره شرایط جوی کشور اضافه نمود: امروز برای استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و بعلاوه بعضی منطقه ها به ویژه در ارتفاعات شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی گفت: در بعضی منطقه ها کشور مانند استان های اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات غربی رگبارهای پراکنده پیش بینی شده است، بعلاوه فردا در بعضی منطقه ها از گیلان، مازندران، شرق اردبیل بارش رخ می دهد.

نقشینه تاکید نمود: از روز سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری شرایط جوی آرام و پایدار است، اما در بعضی منطقه ها استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و در نهایت بارش پراکنده خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: امروز و فردا کاهش دما در شمال شرق، شمال غرب و استان های ساحلی دریای خزر پیش بینی شده است. از سه شنبه تا پنجشنبه به تدریج در این منطقه ها افزایش دما رخ خواهد داد.

وی تاکید نمود: امروز و فردا وزش باد در شرق، شمال شرق، شمال غرب و بخش هایی از جنوب شرقی کشور تداوم دارد و در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که خیزش گرد و غبار را در پی خواهد داشت.

نقشینه گفت: از امروز تا پنجشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم می گردد.

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز دوشنبه 4 مهر و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت. استان تهران غبارآلود پیش بینی شده و در روزهای پیش رو کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار می گیرد. با این حال شاخص آلودگی هوا امروز در مرکز به 97 می رسد.

این کارشناس اضافه نمود: انتظار داریم بعدازظهر امروز و فردا افزایش ابر در تهران داشته باشیم. بیشینه دمای تهران امروز 35 درجه سانتی گراد و فردا 32 درجه سانتی گراد است و کمینه دما در مهرآباد امروز صبح به 23 درجه رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "این استان ها بارانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این استان ها بارانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید