تهران امروز بارانی می گردد

به گزارش مبصر کلاس، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در استان های گلستان، مازندران و ارتفاعات تهران شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

تهران امروز بارانی می گردد

به گزارش مبصر کلاس، براساس تحلیل نقشه های هم دیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز 10 شهریور در بعضی منطقه ها استان های مازندران، گلستان و ارتفاعات واقع در شرق تهران و سمنان ابرناکی، وزش باد و بارش های پراکنده روی می دهد. در ساعات بعدازظهر نیز در شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

بعلاوه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.

فردا دوشنبه نیز در بیشتر منطقه ها کشور جو آرام و پایداری حاکم می گردد و در نوار شمالی افزایش دما و در نوار شرقی کاهش وزش باد روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فردا در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار موقتی پیش بینی می گردد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه جو آرام و پایداری در سراسر کشور حاکم است، اما روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما شروع و دریای خزر مواج می گردد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای مرکز طی امروز 28 درجه بالای صفر خواهد بود. بعلاوه سرعت وزش باد جنوب-جنوب غربی در تهران 11 تا 26 کیلومتر در ساعت است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تهران امروز بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران امروز بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید