بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز

به گزارش مبصر کلاس، خبرنگاران/گلستان وزیر جهادکشاورزی امروز آدینه 13 اسفندماه از بندر تاریخی گز و زیرساخت های بندری این شهرستان در خلیج گرگان بازدید کرد.

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز

سیدجواد ساداتی نژاد، در جریان بازدید از این بندر، آخرین شرایط خلیج گرگان را از نزدیک آنالیز و در جمع مبصر کلاس، اظهار کرد: رقمی معادل 38 هزار و 500 میلیارد ریال معادل 25 درصد از اعتبارات سفر دولت سیزدهم به بخش کشاورزی استان گلستان اختصاص یافته است.

وی با بیان این که، در جریان این بازدید شرایط اسکله های بندرگز از نزدیک آنالیز شد، ادامه داد: در صادرات محصولات کشاورزی کشور به خارج، مانع و مسئله ای وجود ندارد.

ساداتی نژاد، از توافق بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت و درمان اطلاع داد و خاطر نشان کرد: باید آزمایشگاه های تخصصی ایجاد و هر محصول که به هر مقصد صادر می گردد، تجزیه و تحلیل آن محصول بر اساس استانداردهای کشور مقصد انجام گردد.

وزیر جهادکشاورزی، با تاکید بر این که مسائل بندرگز، دسترسی به خلیج گرگان و مجتمع فرهنگی هنری ارشاد در این شهرستان نیز در شورای اداری استان مطرح خواهد شد، توضیح داد: در حوزه شیلات و زهکشی استان گلستان اعتبار ویژه ای اختصاص یافته است.

به گزارش مبصر کلاس، وزیر جهاد کشاورزی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در سفر هیئت دولت با حضور در فرمانداری بندرگز، با نمایندگان اقشار مردم ملاقات و از نزدیک مسایل و مسائل آنان را آنالیز کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر تاریخی گز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید