واعظی: دولت در بورس دخالت نمی کند

به گزارش مبصر کلاس، رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: هیچ کجای جهان چنین مناظره ای نمی نمایند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی نمایند.

واعظی: دولت در بورس دخالت نمی کند

به گزارش گروه سیاسی مبصر کلاس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع مبصر کلاس، گفت: ارز مورد احتیاج وزارت بهداشت تأمین شده است و مانند همه دستگاه های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود 10 روز قبل که رقم، تخصیص داده شد وزیر بهداشت در کوشش برای تأمین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این دارو ها و مواد اولیه برسد.

وی بیان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رئیس جمهور درست است، اما نمی دانم چرا بعضی در داخل کشور ناراحت هستند که رئیس جمهور به دنبال نفرین آمریکا است.

رئیس فتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت 10 سال پیش نفت بالای 100 میلیون دلار می فروخت، اما حالا وضع با آن موقع فرق می نماید، تاکید نمود: ما در جنگ مالی تمام عیار به سر می بریم. مسأله انتخابات 1400 سرجای خو، اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم و تفرقه ایجاد کنیم و مردم را ناامید کنیم.

واعظی بر همکاری و تعامل دولت و مجلس جهت برطرف مکشلات مردم تاکید نمود و در عین حال، گفت: وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس برای بیان حرف های تفرقه انگیز استفاده می نمایند مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین گردد که وقتی تریبون مقدسی باعث می گردد حرف کذبی زده گردد مقابل آن ایستاد.

وی همچنین درباره شرایط بورس، اظهارداشت: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می دهد و به همین دلیل همه مسئولان بار ها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می دهد، اضافه کرد: کسی که می خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛ برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گردد. دولت از بورس حمایت نمی نماید، اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در مورد مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلاً نمی توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای جهان چنین مناظره ای نمی نمایند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واعظی: دولت در بورس دخالت نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: دولت در بورس دخالت نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید