بازگشایی نمایشگاه گروهی عکس فتوگرافیک در کردستان

به گزارش مبصر کلاس، خبرنگاران/کردستان مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان کردستان گفت: نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان رشته فتوگرافیک هنرستان فنی دختران حکمت با حمایت حوزه هنری استان کردستان در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

بازگشایی نمایشگاه گروهی عکس فتوگرافیک در کردستان

شیلان برهانی امروز دوشنبه(7 تیرماه) در جمع مبصر کلاس استان در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه حاصل فعالیت های 50 نفر از هنرجویان رشته فتوگرافیک هنرستان دخترانه حکمت سنندج است که زیر نظر استاد خود شهلا قادری 75 اثر عکاسی را در معرض نمایش علاقه مندان قرار داده اند.

وی ادامه داد: این آثار که حاصل فعالیت های عملی کلاس های برگزار شده در دوران کرونا است با موضوع مستند اجتماعی تجربه ای برای ورود جدی این هنرجویان به عرصه هنر عکاسی است.

برهانی اضافه کرد: این نمایشگاه یکشنبه 6 تیرماه 1400 با حضور جمعی از مسئولین استان و هنرمندان در محل گالری سوره پردیس سینمایی سنندج شروع به کار کرد و تا شنبه 12 تیرماه از ساعت 16 الی 19 آماده بازدید علاقه مندان است.

نمایشگاه محله خلاق در محل حوزه هنری استان کردستان

وی ادامه داد: در کنار این نمایشگاه در راستای حمایت از فعالیت های هنری و فرهنگی در منطقه ها حاشیه شهر سنندج نمایشگاهی از توانمندی های هنری هنرجویان منطقه ها فرجه و عباس آباد سنندج در محل حوزه هنری استان کردستان شروع به کار کرد.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان در این خصوص گفت: این نمایشگاه به مربی گری ژوان رضایی به وسیله کانون عکاسان جوان در قالب تسهیلگری منطقه ها فرجه وعباس آباد سنندج با حمایت حوزه هنری به منظور به تصویر در آوردن توانمندی های هنری این محلات در قالب طرح محله خلاق برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه آثار هنرجویان شرکت کننده در این طرح در بخش های عکاسی، چاپ دستی، طراحی ساک های دستی و فرم های هنری حرف های خود را درباره سه موضوع محیط ما، همکاری و استفاده از نیروهای جوان و پس از یک کارگاه سه ماهه به اشتراک گذاشته اند.

برهانی با دعوت از علاقه مندان جهت بازدید از این دو نمایشگاه گفت: نمایشگاه محله خلاق از 6 تا 8 تیرماه از ساعت 17 الی 20 در محل طبقه اول حوزه هنری استان کردستان واقع در خیابان شهید تعریف، پایین تر از بیمارستان شهید قاضی سنندج آماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازگشایی نمایشگاه گروهی عکس فتوگرافیک در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی نمایشگاه گروهی عکس فتوگرافیک در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید