خبرنگاران سه دهه نقاشی های ناصر عزیزی نمایش داده می گردد

به گزارش مبصر کلاس، تهران- خبرنگاران- نقاشی های خلق شده در طول سه دهه فعالیت هنری و حرفه ای ناصر عزیزی در قالب نمایشگاه مروری بر آثار این هنرمند، در گالری آریانا به نمایش در می آید.

خبرنگاران سه دهه نقاشی های ناصر عزیزی نمایش داده می گردد

این نمایشگاه فرصتی فراهم می نماید که سیر تحولی و تجربه اندوزی این هنرمند کشورمان از شروع دهه هفتاد تا امروز در معرض تماشا قرار بگیرد. تازه ترین نمایشگاه ناصر عزیزی که از 24 خرداد افتتاح می گردد، شامل 53 اثر از فیگورها، کالیگرافی ها، نقاشی های برگرفته شده از ایران باستان و موتیف های شرقی و اسلامی و نیز بعضی آثار متأثر از فضای سورئالیسم است.

ناصر عزیزی از آن دسته نقاشانی است که از خیال صرفاً برای خلق زیبایی بهره می گیرد و تا امروز لجوجانه، جز به خلق زیبایی و ایجاد لذت بصری نکوشیده است. نقاشی های او چه پیکره نگاری باشند، چه متأثر از تاریخ یا حتی کالیگرافی، برآمده از نگاه زیبایی شناسانه او هستند چرا که معتقد است هنرمند در زمینه هنرهای زیبا تحصیل می نماید و لاجرم باید زیبایی خلق کند.

عزیزی از جمله هنرمندان فعالی است که تاکنون بیش از 80 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل ایران و خارج از کشور برگزار نموده. او در کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، آلمان، قطر، کویت و امارات متحده عربی نمایشگاه داشته و نیز در سمپوزیوم های مختلفی در کشورهایی چون فرانسه و اسلواکی شرکت نموده است.

قابل ذکر است که این نمایشگاه صرفاً برای چهار روز بر پا می گردد و روز 27 خرداد قبل از سفر هنرمند به کشور آلمان برای شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی به اتمام می رسد.

علاقمندان می توانند روز آدینه 24 خرداد از ساعت 16 تا 21 در مراسم افتتاحیه شرکت نمایند و روزهای 25 تا 27 خرداد، از ساعت 15 تا 17 برای بازدید آثار به نشانی خیابان شریعتی، الهیه، خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک 9 مراجعه یا با شماره 22601216 تماس حاصل نمایند.

ناصر عزیزی متولد 1349 در تهران، تحصیلات آکادمیک در زمینه نقاشی را از هنرستان پسران هنرهای زیبای تهران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کرد و در سال 1370 پس از اخذ دی پلم، وارد دانشگاه شد. او سال 1376 تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در همین دانشگاه به انتها رساند.

فراهنگ **9031**3009

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه دهه نقاشی های ناصر عزیزی نمایش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه دهه نقاشی های ناصر عزیزی نمایش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید