باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به AFC ارسال کنیم

به گزارش مبصر کلاس، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند.

باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به AFC ارسال کنیم

به گزارش مبصر کلاس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صفی اله فغانپور عزیزی، درباره شرایط مالکیت باشگاه تراکتورسازی و جلسات برگزار شده در این باره مطرح نمود: در روزهای گذشته آقای شفق اسناد و مدارک مربوط به مالکیت تراکتورسازی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند. آقای آجورلو و مسئولان حقوقی شان هم جلسه ای با ما داشتند و قرار است طی لایحه ای اسناد خود را در این خصوص ضمیمه و در روزهای آینده ارائه نمایند. در صورتی که هر یک از طرفین مدارک شان متقن باشد و نشان بدهد مالکیت شان قطعی است، فرآینده تصمیم گیری و اطلاع رسانی آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می شود.

وی ادامه داد: بعضی اظهارات در این میان مطرح می شود که برای مثال فدراسیون صلاحیت ورود و تصمیم گیری به این موضوع را ندارد که این حرف درستی نیست زیرا اساساً موضوع قانون تجارت و ثبت شرکت ها ارتباطی به بحث مالکیت باشگاه ها ندارد. بحث ما بحث باشگاه تراکتورسازی است و در واقع بحث مالکیت یک باشگاه است. فدراسیون باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند. این فرایند درباره همه تیم های حاضر در لیگ برتر است و فقط به تراکتورسازی مختص نیست. بقیه موضوعاتی که درباره این بحث درباره مالکیت باشگاه تراکتورسازی مطرح می شود، نه کنفدراسیون فوتبال آسیا، نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ به آن ورود نخواهند کرد.

فغانپور اضافه نمود: به صورت کلی، هر تیمی بخواهد در مسابقات لیگ برتر شرکت کند باید مالکیت آن معین باشد. به همین دلیل در بخش حقوقی فدراسیون در حال آنالیز موضوع هستیم. پس از آنالیز جمیع جهات، تصمیم لازم گرفته می شود و معین خواهد شد مالکیت تراکتورسازی به شخص حقیقی برمی شود یا نهادی عهده دار مسولیت آن است.

منبع: تسنیم

به "باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به AFC ارسال کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید مدارک مربوط به مالکیت باشگاه ها را به AFC ارسال کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید