خطیبی: باشگاه های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد، می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم

به گزارش مبصر کلاس، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، بودجه باشگاه های صنعتی را سه یا چهار برابر بودجه باشگاه اراکی دانست.

خطیبی: باشگاه های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد، می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم

رسول خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مبصر کلاس، درباره عملکرد چشمگیر آلومینیوم اراک در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: این نظر لطف شماست، اما مطابق هدف گذاری ابتدای فصل می خواهیم در سال اول، رتبه ای تک رقمی کسب کنیم و فصل آینده به بالای جدول برسیم. تا این لحظه با کوشش بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه به هدف خود در نیم فصل رسیده ایم. کار در نیم فصل دوم بسیار سخت است و تیم های بالای جدولی خیلی خوب تقویت شده اند.

می خواهیم کارهای بزرگی در جام حذفی انجام بدهیم و فینافهرست شویم

وی در مورد اینکه صعود به لیگ قهرمانان آسیا هدف دور از دسترسی برای آلومینیوم نخواهد بود، توضیح داد: هدف ما کسب سهمیه آسیایی یا قهرمانی نیست. البته برای جام حذفی برنامه ریزی نموده ایم و دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. در این جام می توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم و هدف مان این است که به فینال صعود کنیم. با کوشش مدیران باشگاه دوست داریم یکی دو بازیکن جذب کنیم تا در بالای جدول لیگ برتر بمانیم، اما هدف ما همان کسب رتبه تک رقمی است.

بعضی موارد ساختاری آلومینیوم مانند استادیوم و آموزشگاه باشگاه هنوز جای کار دارد

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد مسائل ساختاری این باشگاه عنوان نمود: تیم های تازه وارد به لیگ برتر باید شرایط حرفه ای را فراهم نمایند و تیمی که در پی صعود به لیگ قهرمانان است، باید این شرایط را داشته باشد. باشگاه کوشش می نماید مسائل را رفع کند و چند مسئله را رفع نموده، اما سایر موارد ساختاری مانند استادیوم و آموزشگاه باشگاه هنوز جای کار دارد. امیدوارم با هدفی که باشگاه برای ایجاد زیرساخت ها ترسیم نموده است، آلومینیوم مسئله ای برای شرکت در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

باشگاه های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند، اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد

خطیبی درباره اینکه آلومینیوم به علت صنعتی بودن به عنوان باشگاهی ثروتمند شناخته می گردد، به مبصر کلاس گفت: تیم های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند و بودجه بسیار بالایی دارند. فکر می کنم بودجه این باشگاه ها، سه یا چهار برابر بودجه آلومینیوم است. ما با بودجه محدودی که داریم، خیلی خوب کار نموده ایم و می توانم بگویم نمره قبولی را گرفته ایم. آلومینیوم با بودجه خیلی محدود و کمی که نسبت به تیم های دیگر دارد، بالاتر از بعضی باشگاه های صنعتی قرار گرفته است که پول های زیادی خرج نموده اند.

هیچ باشگاهی در نیم فصل حاضر نیست بازیکن خوبش را به تیم دیگری بدهد

وی در این باره که باشگاه آلومینیوم به جز مهرداد بایرامی هنوز بازیکنی جذب ننموده و نتوانسته است نفرات مدنظر کادر فنی نظیر میلاد کمندانی و بابک مرادی را به خدمت بگیرد، گفت: ما دو بار به باشگاه فهرست دادیم. هیچ باشگاهی در نیم فصل حاضر نمی گردد بازیکن خوبش را به تیم دیگری بدهد، اما مدیران باشگاه با بازیکنان مدنظر کادر فنی صحبت می نمایند و امیدوارم به نتیجه خوبی برسند. اگر این اتفاق رخ ندهد، با همین بازیکنان جلو می رویم و ان شاءالله پیروز باشیم.

شریفات به هیچ وجه از آلومینیوم جدا نمی گردد

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد شرایط اسماعیل شریفات، بازیکنان خروجی آلومینیوم و اینکه میثم آقایی گفته بود خطیبی مانع پرداخت مطالباتش شده است، اعلام کرد: شریفات به هیچ وجه از آلومینیوم جدا نمی گردد. فهرستی از بازیکنان مدنظر خودمان برای خرید به باشگاه دادیم و فهرستی از بازیکنان فعلی تیم که در تیم های دیگر می توانند عملکرد بهتری داشته باشند، ارائه نموده ایم. سایر موارد به باشگاه مربوط است و مدیران باید درباره این نفرات تصمیم بگیرند.

صعود بی دردسری داشتیم اما کارمان تازه آغاز شده است

خطیبی راجع به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 در فاصله سه ملاقات تا خاتمه دور انتخابی گفت : صعود تیم ملی را به مردم، اعضای تیم و فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. رسانه ها هم حمایت خیلی خوبی از تیم ملی داشتند. خدا را شکر صعود بی دردسری به جام جهانی داشتیم و کار به اما و اگر نرسید. خیال مان راحت است که هنوز دو بازی دیگر پیش رو داریم و صعودمان به جام جهانی قطعی شده، اما کارمان هنوز تمام نشده و تازه آغاز شده است.

ملی پوشان باید مقابل بازیکنان بزرگ بازی نمایند

وی درباره امکانات لازم تیم ملی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی توضیح داد: بازیکنان بسیار باکیفیتی از جمله 17 لژیونر در تیم ملی داریم و اگر می خواهیم به مرحله حذفی جام جهانی صعود کنیم، این نفرات باید مقابل بازیکنان بزرگ و تیم هایی چون برزیل، اسپانیا و آلمان بازی محبت آمیز داشته باشند. در این شرایط است که سطح بازیکنان ما بالا می رود و آنها در جام جهانی راحت تر بازی می نمایند. با این بازیکنان می توانیم از گروه مان صعود کنیم و برنامه ریزی مناسب، مهمترین نکته ای خواهد بود که به ما یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: باشگاه های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد، می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: باشگاه های صنعتی خیلی خوب خرج می نمایند اما آلومینیوم بودجه بسیار محدودی دارد، می خواهیم فینالیست جام حذفی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید