با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس

به گزارش مبصر کلاس، چه از نظر جهت با چالش روبرو شوید، چه قصد کاوش در یک شهر نو را داشته باشید، دانستن اینکه خودروی خود را کجا پارک نموده اید ممکن است، گاهی سخت باشد.

با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس

به گزارش مبصر کلاس و به نقل از روزنامه سان، با استفاده از برنامه گوگل مپس (Google Maps) می توانید خیلی راحت محل پارک خودروی تان را پیدا کنید.

چگونه خودروی پارک شده خود را در Google Maps پیدا کنم؟

پس از پیکربندی تنظیمات تلفن خود (که در عرض یک ثانیه به آنها خواهیم رسید)، Google Maps به طور اتوماتیک مکانی را که خودروی خود را در آن پارک نموده اید ذخیره می نماید.

این کار را با ردیابی موقعیت مکانی و با نظارت بر فعالیت شما انجام می دهد. همانطور که ساعت هوشمند شما قدم های تان را می شمارد، تلفن شما نیز می تواند تشخیص دهد که چه زمانی خودروی خود را متوقف نموده و از آن پیاده شده اید و سپس می تواند فوراً یک سنجاق را روی نقشه رها کند تا به شما یادآوری کند که کجا پارک نموده اید.

هنگامی که یک سنجاق را برای جایی که خودروی خود را پارک نموده اید ذخیره کردید، می توانید با پای پیاده، به وسیله حمل و نقل عمومی یا با خودروی دیگری به سمت آن برگردید.

چگونه آیفون را طوری تنظیم کنیم که به طور اتوماتیک پین را در جایی که پارک نموده ایم قرار دهد؟

اگر آیفون دارید و اگر می خواهید برنامه Google Maps شما به طور اتوماتیک سنجاق را در جایی که پارک می کنید قرار دهد، مراحل زیر را دنبال کنید.

مطمئن شوید که خدمات مکان شما برای برنامه Google Maps روی همواره تنظیم شده است. (می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات > حریم خصوصی > خدمات موقعیت مکانی انجام دهید و مطمئن شوید که روی روشن تنظیم شده است، سپس به پایین به برنامه Google Maps بروید و مطمئن شوید که روی همواره تنظیم شده است.)

بعد از اینکه پارک کردید، روی پایین صفحه کلیک کنید؛ جایی که روی آن نوشته شده است: بدانید کجا پارک نموده اید.

اگر از شما خواسته شد، به برنامه اجازه دهید حرکت و فعالیت بدنی شما را ردیابی کند.

به علاوه، اگر از Google Maps برای رسیدن به موقعیت مکانی خود استفاده ننموده اید، همواره می توانید برنامه را هنگامی که پارک نموده اید باز کنید و روی نقطه آبی رنگی که مکان شما را نشان می دهد ضربه بزنید.

در نهایت، روی تنظیم به عنوان مکان پارکینگ کلیک کنید و می توانید به راحتی به آن بازگردید.

چگونه گوشی اندرویدی طوری تنظیم کنیم که به طور اتوماتیک سنجاق را در جایی که پارک نموده ایم قرار دهد؟

پس از رسیدن به مقصد، برنامه Google Maps را باز کنید. روی نقطه آبی رنگ روی نقشه که مکان شما را معین می نماید کلیک کنید و سپس روی ذخیره پارکینگ خود کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

  • انتها گوگل کروم در ویندوز 7 | دیگر به روزرسانی در کار نخواهد بود

چگونه می توانیم وقتی خودروی مان ذخیره شد به سمت آن برگردیم؟

برای آیفون:

روی پارکینگ ذخیره شده و سپس نمایش روی نقشه کلیک کنید. اگر از زمانی که پارک نموده اید سرگردان بوده اید و مکان های دیگر را جستجو نموده اید، نوار جستجو را در بالا پاک کنید و سپس پارکینگ ذخیره شده در پایین صفحه نمایش داده می گردد.

برای اندروید:

نقشه گوگل را باز کنید و روی نوار جستجو کلیک کنید. موقعیت پارکینگ ظاهر می گردد، که از آن می توانید جهت ها را انتخاب کنید تا به سریع ترین جهت برگردید.

منبع: همشهری آنلاین

به "با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید