خودرو

ماشین همه فن حریف 5 میلیارد دلاری ناسا

فضانوردان برای کاوش در قطب جنوب ماه به یک ماه نورد قوی احتیاج دارند. اکنون ناسا سه شرکت را برای ساخت خودرویی که روی ماه حرکت کند انتخاب نموده است تا ساخت این خودرو را نهایی کند.

19 فروردین 1403

دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!

بوگاتی به خاطر فراوری ابرخودروهای پرقدرت شناخته می گردد اما این تصاویر دیجیتالی از دوچرخه برقی بوگاتی قطعاً به میزان محصولاتش جلب توجه خواهد نمود.

1 اسفند 1402

تصاویری از عجیب ترین و کهن ترین شناور دنیا در ایران

اشتباه نکنید، اینجا خبری از مسابقه قایق سواری در آب های خروشان نیست؛ اصلا قرار نیست اینجا مسابقات ریفتینگ برگزار شود.

5 شهریور 1402

مترو، چشمه علی را خشک نکرده است

چندماهی از خشک شدن چشمه علی گذشته و بعضی ها حفاری در این بخش از شهرری را علت این معضل می دانند. به همین علت، نشستی با حضور مسئولان در شهرداری منطقه 20 برگزار گردید تا ضمن آنالیز مسائل اجرای پروژه خط6 مترو در این بخش از مرکز، مسائل چشمه علی هم واکاوی گردد.

20 مرداد 1402

شاسی بلند پرابهت لکسوس حریف می طلبد، عکس

گجت نیوز نوشت: لکسوس نسل نو شاسی بلند GX را رسماً معرفی کرد. طراحی کاملاً متفاوت مربعی، پیشرانه قوی تر و کابین به روز ویژگی های جی ایکس مدل 2024 هستند.

22 خرداد 1402

مرسدس بنز ئی63 تازه، زودتر از معرفی رسمی!

در رابطه با شرایط پیشرانه اطلاعات رسمی وجود ندارد اما بزرگترین تغییر مرسدس ئی63 احتمالا به همین بخش مربوط می شود. انتظار می رود که خودروی نو با تپنده پلاگین هیبرید از راه برسد که البته بخش بنزینی پیشرانه 2 سیلندر کمتر از تریم های فعلی 8 سیلندر داشته...

10 اردیبهشت 1402

ادامه روند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ، این خودروی نو در مراحل آینده فروش عرضه می شود

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.

7 اردیبهشت 1402

دلیل انفجار وسیع در تبریز اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی دلیل انفجار چند منزل مسکونی در تبریز که منجر به کشته شدن 7 نفر شد را اظهار داشت.

22 اسفند 1401

گواهی معاینه فنی خودرو الکترونیکی می گردد ، نحوه پذیرش اینترنتی در 8 مرکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران ضمن تشریح برنامه های ستاد از صدور الکترونیکی گواهی معاینه فنی در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

18 بهمن 1401

نرخ مالیات بر خانه ها و خودرو های لوکس در سال آینده

اگر واحد مسکونی، باغ ویلا و زمین های فاقد اعیانی در شهر های بالای صد هزار نفربه ارزش روز 20 میلیارد تومان باشد، از پرداخت مالیات معاف است.

15 بهمن 1401

آشنایی با پارک متاتسمیندا یا بام تفلیس

شهر تفلیس، مرکز معروف و پر توریست گرجستان است که سالانه تعداد زیادی از توریستان جهان را به سمت خود جذب می نماید. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوعی است به طوری هر کدام نمادی از فرهنگ و تاریخ این کشور به شمار می روند.

19 آذر 1401

فیدلیتی تازه ایرانی که مشکل مدل های فعلی را ندارد!

این مدل احتمالا برای سال 1402 عرضه خواهد شد و می تواند قیمتی بالاتر از مدل پرایم فعلی با گیربکس دوبل کلاچ خشک داشته باشد، سایر مشخصات فنی فیدلیتی با گیربکس دوبل کلاچ خیس با مدل قبلی یکسان است و همچنان از موتور 1.5 لیتری توربو به قدرت 155 اسب بخار نیرو می گیرد.

4 آذر 1401

با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس

چه از نظر جهت با چالش روبرو شوید، چه قصد کاوش در یک شهر نو را داشته باشید، دانستن اینکه خودروی خود را کجا پارک نموده اید ممکن است، گاهی سخت باشد.

6 آبان 1401

نکات مهم درباره سیستم های امنیتی ماشین

وجود سیستم امنیتی برای حفظ ایمنی هر وسیله نقلیه ای لازم و لازم است. این روزها با افزایش قیمت خودروها، حفاظت از آن ها با یاری انواع سیستم امنیتی خودرو اهمیت بیشتری پیدا نموده است.

19 شهریور 1401

آمادگی ناتو برای ارسال نیرو درپی افزایش تنش های صربستان و کوزوو

دبیرکل ناتو اظهار داشت این ائتلاف در صورت تشدید تنش های صربستان و کوزوو، نیرو های حافظ صلح خود را در کوزوو افزایش خواهد داد.

27 مرداد 1401

عوارض آزادراه ها به قیمت قبل برگشت

وزارت راه مجوز افزایش قیمت عوارض آزادراه ها را لغو کرد.

16 مرداد 1401

وزیر نفت: 15 لیتر بنزین به هر کد ملی اختصاص می یابد

آبان 98 اتفاق مهمی رقم خورد: افزایش قیمت بنزین آن هم بعد از چند سال ثبات قیمت. تصمیمی که واکنش ها و اعتراضات زیادی را در پی داشت، اما طرح تصویب شده بود و قیمت بنزین سهمیه ای به 1500 تومان و بنزین آزاد به 3000 تومان رسیده بود. در آن موقع اعلام شد توزیع عادلانه...

7 مرداد 1401

مقایسه بیسو T3 با جک S5 و هاوال H2

بیسو T3 هنوز خودروی جوانی است و تازه 2 سال است در خط فراوری صنعتی قرار گرفته است. بااین حال شرکت بیسو اتو با برنامه ای مدون برای توسعه سریع وارد بازار شده و میخواهد تا سال آینده حسابی بر تعداد محصولات خود بیافزاید.

6 مرداد 1401

لحظه برخورد صاعقه به یک خودرو

یک زن لحظه وحشتناک برخورد صاعقه با خودروی شوهرش را در بزرگراهی در فلوریدا ثبت نموده است.

3 مرداد 1401

زیباترین جاده های ایران را ببینید

تماشای جاده و جهت آن یکی از جذابیت های سفر است. اگر اهل سفر با خودرو شخصی باشید، حتما در سفرهایتان به جاده های زیبایی برخورد کرده اید.

29 تیر 1401
تعداد: (125)