برگزاری الکترونیکی انتخابات مجمع وزنه برداری در ابهام

به گزارش مبصر کلاس، پس از اینکه وزارت ورزش روز 16 تیرماه را به عنوان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت، خبری از در سایت فدراسیون منتشر شد که حکایت از برگزاری رأی گیری الکترونیکی داشت.

برگزاری الکترونیکی انتخابات مجمع وزنه برداری در ابهام

طبق این خبر اعلام شد برای نخستین بار در تاریخ انتخابات فدراسیون های ورزشی ایران قرار است انتخابات فدارسیون وزنه برداری به صورت الکترونیکی برگزار گردد. به طوریکه اعضای مجمع در روز انتخابات، پای صندوق رأی گیری حاضر نمی شوند و دیگر خبری از رأی مکتوب و نوشته شده روی کاغذ نیست؛ در نتیجه به جای انداختن رأی کاغذی در صندوق، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

حال با گذشت چند روز از انتشار این خبر محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش در تازه ترین واکنش به این موضوع اعلام نمود: برگزاری انتخابات وزنه برداری بصورت الکترونیکی هنوز از سوی هیچ مقام مسئولی از وزارت ورزش اعلام و تأیید نشده، چراکه چنین اقدامی باید ابتدا آزمایش و کارشناسی گردد!

به گفته اسبقیان هر چند تجهیزات لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات فراهم و نصب شده، اما هیچ تصمیم رسمی مبنی بر برگزاری انتخابات با این روش اتخاذ نشده است.

به گزارش مبصر کلاس، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 16 تیر ماه در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری الکترونیکی انتخابات مجمع وزنه برداری در ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری الکترونیکی انتخابات مجمع وزنه برداری در ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید