تغییر پست شریفی: از خط حمله به هافبک راست

به گزارش مبصر کلاس، مهدی شریفی که پیش از این او را در تیم های سپاهان و تراکتورسازی به عنوان مهاجم نوک دیده بودیم، حالا در پرسپولیس نقش متفاتی پیدا نموده است.

تغییر پست شریفی: از خط حمله به هافبک راست

مهدی شریفی که پیش از این او را در تیم های سپاهان و تراکتورسازی به عنوان مهاجم نوک دیده بودیم، حالا در پرسپولیس نقش متفاتی پیدا نموده است.او با پیراهن شماره 10 پرسپولیس در بازی های محبت آمیز اخیر به عنوان هافبک راست به میدان رفته نه مهاجم نوک و در عوض، امید عالیشاه بازی کنار علیپور در نقش مهاجم مکمل را تجربه نموده است.

شریفی در سه بازی محبت آمیز پرسپولیس در چند هفته گذشته مقابل یوپن، الشحانیه و ماشین سازی و در سیستم 2-4-4 مد نظر برانکو به عنوان هافبک راست به میدان رفته است و فعلا رقیبی برای مهاجمان پرسپولیس به حساب نمی آید. در واقع از آنجا که برانکو فعلا بازیکنانی مثل نوراللهی، رسن و ترابی را در اختیار ندارد، شریفی را در دفاع راست به بازی گرفته و می خواهد در یکی دو بازی آینده در این پست از او استفاده کند.

شریفی در بازی با الشحانیه در همین پست پاس گل زیبای علیپور را ارسال کرد و با وجود او و مهدی شیری که پشت سرش در دفاع راست بازی خواهد نمود، سمت راست پرسپولیس در رشت کاملا نونوار خواهد شد.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی

به "تغییر پست شریفی: از خط حمله به هافبک راست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر پست شریفی: از خط حمله به هافبک راست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید