تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می نمایند

به گزارش مبصر کلاس، تویوتا موتور به منظور فراوری و فروش خودروهای کوچک در بازارهای نوظهور، یک شرکت مشترک با دایهاتسو که یکی از برندهای زیرمجموعه این خودروساز ژاپنی است، تشکیل خواهد داد.

تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می نمایند

به گزارش مبصر کلاس، این خودروساز ژاپنی میخواهد واحد جدید را در ماه ژانویه تاسیس کند و در بیانیه ای خاطرنشان کرد که فعالیتهای این شرکت توسط شرکت خودروسازی کامپکت دایهاتسو راهنمایی خواهد شد.

دایهاتسو که اوایل امسال از سوی گروه تویوتا جذب شد، مسئول طراحی، تامین قطعات و آماده سازی فراوری خودروهای کوچک خواهد بود در حالیکه دو شرکت از پایگاه های فراوری کنونی خود برای فراوری خودروهای کامپکت استفاده می نمایند.

تویوتا اعلام نموده این شرکت در حال آنالیز بازارهایی مانند ویتنام، هند و پاکستان برای عرضه این خودروهاست.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکتها با هدف قرار دادن بازارهای نوظهور برای فروش خودروهای کامپکت ارزان قیمت، قصد دارند دایهاتسو را به یک برند جهانی تبدیل نمایند.

خودروهای کامپکت به دلیل نگرانیهای محیط زیستی و همچنین مشکل ترافیک، در حال کوچکتر شدن بوده و مصرف انرژی بهینه تری پیدا می نمایند.

دایهاتسو حدود 16 درصد در بازار خودروهای سواری در اندونزی سهم دارد و در مالزی یک جوینت ونچر دارد که سهم بازارش به حدود 32.5 درصد می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید