تیم ملی بسکتبال 6 دعوتنامه دارد، ماجرای حامد آنالیز می گردد

به گزارش مبصر کلاس، سرپرست تیم ملی بسکتبال گفت: 6 کشور برای تیم ملی ایران دعوتنامه فرستاده اند و ما نیز ماجرای حدادی را تا پیش از جام جهانی آنالیز می کنیم.

تیم ملی بسکتبال 6 دعوتنامه دارد، ماجرای حامد آنالیز می گردد

مسعود قاسمی در گفت و گو با مبصر کلاس، درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضوری پیروز در رقابت های جام جهانی 2019 چین، گفت: در حال حاضر 6 دعوت نامه را برای حضور در تورنمنت های تدارکاتی به ما ارسال نموده اند. روسیه، یونان، پرتغال، جام ویلیام جونز، تورنمنت پیک و پادشاهی اردن 6 تورنمنت پیش رو هستند که به همین منظور باید با آنالیز دقیق سه تا چهار تورنمنت را از بین آن ها باری شرکت کردن انتخاب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که احتمال حضور در کدام یک از این تورنمنت ها بیشتر است؟ شرح داد: همه این موارد در جلسه روز چهارشنبه سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون معین خواهد شد. مسئله ای که حتمی است، حضور تیم ملی در سه تا چهار تورنمنت تدارکاتی است تا به آمادگی خوبی جهت حضوری پیروز در جام جهانی برسیم.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی از چه تاریخی برگزار خواهد شد؟ اظهار کرد: با اتمام مسابقات لیگ برتر یک ماه به بازیکنان اجازه ریکاوری داده و پس از آن اردوهای تیم ملی را استارت خواهیم زد. دلیل اینکه نمی توانیم زمان دقیقی را برای شروع اردوها اعلام کنیم نامعین بودن نتیجه بازی های پلی آف است. با این حال به محض اتمام لیگ سه تا چهار هفته بعد اردوها را شروع می کنیم.

او در پاسخ به این سوال، گفته می شد تیم ملی قرار است در یک تورنمنت با حضور تیم های خوب اروپایی هم شرکت کند؟ شرح داد: بله همینطور است. تورنمنت های اروپایی اکثراً در مرداد ماه و با فاصله زمانی کم برگزار می شوند که به همین منظور ما فقط در تیر ماه فرصت داریم که یک تورنمنت را برگزار کنیم. بهتر است از دو تیم ایرانی و سه تا چهار تیم خارجی برای برگزاری این تورنمنت سطح بالا استفاده کنیم که باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات لازم برای برگزاری این تورنمنت اجرا شده است؟ اظهار کرد: چهارشنبه در مورد این مورد هم صحبت خواهیم کرد تا تاریخ و نحوه برگزاری آن معین گردد. البته روال رسمی کار این است که ما به 7 تا 8 کشور اروپایی دعوت نامه ارسال کنیم تا برای حضور در این تورنمنت حداقل سه تیم اعلام آمادگی نمایند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست به اختلافات سرمربی تیم ملی با حامد حدادی انتها داده گردد؟ اظهار کرد: افرادی مانند حامد حدادی انسان های دوست داشتنی و بازیکنان بزرگی هستند که برای تیم ملی و پرچم ایران زحمات زیادی کشیده اند، پس احترام آن ها واجب است. مطمئناً این بحث نیز باید مورد آنالیز قرار گرفته و رفع گردد.

سرپرست تیم ملی بسکتبال در انتها اظهار کرد: فعلاً مسابقات لیگ برگزار می شوند و کادرفنی بازی ها را زیر نظر دارند تا در صورت مشاهده استعداد خاص یا یک بازیکن جدید او را به تیم ملی دعوت نمایند تا از همه پتانسیل ها استفاده کنیم. امیدوارم روند آماده سازی تیم ملی به خوبی پیش رود تا با شرایط مناسب در جام جهانی حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم ملی بسکتبال 6 دعوتنامه دارد، ماجرای حامد آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بسکتبال 6 دعوتنامه دارد، ماجرای حامد آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید