خبرنگاران معاون استاندار گیلان: امید در کشور تقویت گردد

به گزارش مبصر کلاس، رشت - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به لزوم توجه به مشی اعتدالی در مدیریت و تصمیم گیری ها ، تأکید کرد که ضروری است امید در بخش های مختلف جامعه و کشور، تقویت گردد.

خبرنگاران معاون استاندار گیلان: امید در کشور تقویت گردد

به گزارش خبرنگار مبصر کلاس ارسلان زارع در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا اظهارداشت: شاهد وفاق در دیپلماسی کشور بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و راهکارهای رئیس جمهوری هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اشکال مختلف مورد تهدید قرار گرفته، اضافه نمود: دولت تدبیر و امید با دیپلماسی پویا و خردمندانه در راستای احقاق حقوق ملت ایران با جدیت راستا را طی می نماید.

زارع بر ضرورت بهره گیری بیشتر از همدلی در کشور تأکید و اضافه نمود: همه می دانند مشی اعتدال از ابتدای شکل گیری دولت تدبیر و امید مرسوم بوده و این امر باید به صورت مستمر سرلوحه کار همه مدیران استان و شهرستان با موضوع اخلاق، قانونمداری و خلوص نیت باشد.

زارع بر لزوم حل مسائل مردم تاکید نمود و اضافه نمود: باید یک مدیر با تدبیر در راستا حل مسائل مردم بصورت میدانی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه صومعه سرا برند در زمینه ابریشم و حوزه کشاورزی است، بر احیاء صنعت ابریشم و استفاده از ظرفیت های آن برای اشتغال تأکید کرد.

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه در تقویت امیدآفرینی تلاش کنیم، اظهارداشت: با تمام چالش های موجود، مردم از مسوولان حمایت می نمایند و دشمنان به اهداف خود نمی رسند.

به گزارش خبرنگار مبصر کلاس در انتها این جلسه محمد حیدری ایمن آبادی به عنوان معاون سیاسی فرماندار صومعه سرا و پرویز روا به عنوان بخشدار گوراب زرمیخ معرفی شدند.

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

7292/ 2007/

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار گیلان: امید در کشور تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار گیلان: امید در کشور تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید