دولت ها برای جبران آسیب های کرونایی آموزش بین الملل دست به کار شدند

به گزارش مبصر کلاس، مهاجرت های بین المللی با شیوع ویروس کرونا دست خوش آسیب های جدی شد و دولت ها با سرمایه گذاری کوشش می نمایند این شرایط را اصلاح نمایند.

دولت ها برای جبران آسیب های کرونایی آموزش بین الملل دست به کار شدند

به گزارش گروه دانشگاه مبصر کلاس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهاجرت های بین المللی با شیوع ویروس کرونا دست خوش آسیب های جدی شد و دولت ها با سرمایه گذاری کوشش می نمایند این شرایط را اصلاح نمایند.

به طور مثال دولت استرالیا یکی از بخش هایی بود که در فرآیند شیوع ویروس کرونا دچار آسیب های جدی شد و بر همین اساس، بسته ای 53 میلیون دلاری را برای ارائه دهندگان خدمات آموزش بین المللی در این کشور که بیشتر از همه گیر آسیب دیدند، اعلام نموده است.

این بسته 53 میلیون دلاری، مختص ارائه دهندگان خدمات آموزش عالی به زبان انگلیسی و غیر دانشگاهی است. هدف از این حمایت، تشویق ارائه دهندگان خدمات به تمرکز دوباره بر روی مدل های تجاری جذب دانشجویان بین المللی و گسترش دوره های آنلاین داخل و خارج از کشور است.

حمایت ها برای از سرگیری فرایند جذب دانشجویان بین المللی

دولت اعلام نموده است که در مجموع 26 میلیون دلار برای 5 هزار زیرساخت اضافی کوتاه مدت در سال تحصیلی 2021 اختصاص داده شده است تا ارائه دهندگان آموزش عالی غیر دانشگاهی، دانشجویان بین المللی بیش تری را جذب نمایند.

9.4 میلیون دلار بیشتر برای راه اندازی صندوق نوآوری استفاده می گردد که یاری هزینه ای حداکثر 150، 000 دلار برای 182 ارائه دهنده بخش خصوصی و ارائه دهندگان آموزش عالی دولتی برای رشد جذب دانشجویان خارج از کشور بع صورت آنلاین ارائه می دهد.

دولت پیشنهاد داد، حدود 1200 ارائه دهنده آموزش خصوصی بین المللی نیز از 7.1 میلیون دلار پس انداز اداری بهره مند شوند. بسیاری از ارائه دهندگان غیر دانشگاهی بسیار ناگهانی شاهد کاهش درآمد بوده اند و بدون بعضی از حمایت ها، ممکن است ظرفیت جدی خود را کاهش یا از دست بدهند.

فرایندی نیازمند اصلاح

داده های دولت حاکی از آن است که ارائه دهندگان آموزش ها به زبان انگلیسی 67 درصد کاهش ثبت نام دانشجویان بین المللی را شاهد بوده اند، در حالی که دانشگاه ها 12 درصد کاهش را تجربه نموده اند و ارائه دهندگان آموزش عالی غیر دانشگاهی به 17 درصد رسیده است. همچنین بعضی مؤسسات کاهش تا میزان 70 درصد را داشتند.

با تزریق 17 میلیون دلار، توقف در درآمد ها اصلاح شده و با از سرگیری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارج از کشور، کیفیت آموزش های مهارتی استرالیا تا اول ژانویه 2022 افزایش می یابد.

دولت اضافه نمود که بسته حمایتی در حدود 47.5 میلیون دلار در هزینه های تنظیمی در سال 2020 حاصل می گردد، سالی یک میلیارد دلار بودجه تحقیقاتی برای بخش دانشگاهی و همچنین 30 هزار زیرساخت دیگر فراهم خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دولت ها برای جبران آسیب های کرونایی آموزش بین الملل دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ها برای جبران آسیب های کرونایی آموزش بین الملل دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید