روزبه چشمی: خیلی ها منتظر رفتن کی روش بودند

به گزارش مبصر کلاس، مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید بعضی از قبل منتظر اتفاقی بودند که منجر به رفتن کی روش از ایران گردد.

روزبه چشمی: خیلی ها منتظر رفتن کی روش بودند

به گزارش مبصر کلاس، روزبه چشمی درباره استقبال خوب مردم از تیم ملی در بازگشت به ایران گفت: مردم همواره تیم ملی را حمایت کردند. طرفداران حاضر در امارات و داخل ایران، حامی تیم ملی بودند. ما کوشش کردیم با قهرمانی دل مردم را شاد کنیم اما در بازی با ژاپن بازنده شدیم.

او درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: فکر می کنم اتفاقی که خیلی ها منتظرش بودند در حال رخ دادن است. خیلی ها منتظر رفتن کی روش بودند.

مدافع تیم ملی درباره انتظار مردم و اهالی فوتبال از تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا، گفت: اگر قهرمانی در آسیا راحت بود، هر چهار سال یک بار قهرمان می شدیم. بعضی درباره کی روش و تیم ملی بی انصافی کردند.

چشمی درباره دقایق کمی که برای تیم ملی به میدان رفت، تاکید نمود: نظر سرمربی بود که چه کسانی بازی نمایند. در دقایقی هم که در زمین بودم، سعی کردم بهترین نمایش را داشته باشم.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل ژاپن، اظهار داشت: دریافت گل اول باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد. اگر یکی از موقعیت ها را گل می کردیم، شرایط این طور نمی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روزبه چشمی: خیلی ها منتظر رفتن کی روش بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی: خیلی ها منتظر رفتن کی روش بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید