سوبارو اتومبیل مسابقه ای جدید خود را معرفی کرد

به گزارش مبصر کلاس، شرکت سوبارو با انتشار چند تصویر از GT300، اتومبیل مسابقه ای جدید خود رونمایی کرد.

سوبارو اتومبیل مسابقه ای جدید خود را معرفی کرد

به گزارش مبصر کلاس به نقل از مبصر کلاس، شرکت سوبارو چندی پیش خودروی مسابقه ای جدید خود را معرفی کرد که قرار است سال آینده در مسابقات سری SuperGT ژاپن و با عنوان GT300 شرکت کند. شرکت سوبارو این خودرو را در وب سایت خود به نمایش گذاشت وآن را یکی از مدعیان عظیم در رالی SuperGT معرفی کرد.

شیوع ویروس کرونا در سالی که گذشت باعث ناراحتی بسیاری از هواداران رالی شد چرا که امکان حضور هواداران در پیست مسابقات وجود نداشت، اما سوبارو اعلام نمود سال جاری در صورتی که مسابقات بدون حضور هواداران برگزار گردد، به صورت آنلاین این مسابقه را پوشش خواهد داد تا از این طریق تماشاچیان قدرت اتومبیل جدید را مشاهده نمایند.

بر اساس تصاویر منتشر شده خودروی GT300 از بخش جلویی و چراغ های بسیار کشیده بهره می برد که ظاهر آن را بسیار جذاب ساخته است. بدنه این خودرو از فیبر کربن است و احتمالا در سال 2021 سوبارو ظاهری جدید از آن را نمایش خواهد داد؛ طراحی جدید صرفا به بخش رنگ و روکش بدنه این خودرو مربوط است.

بعضی از مشخصات فنی خودرو GT300

در حال حاضر شرکت سوبارو صرفا مشخصات ظاهری این خودرو را نمایش داده است، اما بر اساس احتمالات، انتظار می رود سوبارو در این خودرو از یک موتور توربو شارژ با قدرت 350 اسب بخار استفاده کند که موتور آن متناسب با مسابقات چند دوره بازسازی شده است.

عوامل برگزارنماینده مسابقه SuperGT نیز در رابطه با خودرو GT300 اعلام نمودند تماشای این خودرو از نزدیک بسیار لذتبخش است، اما با توجه به شرایط کنونی احتمالا امکان حضور هواداران در مسابقه وجود نخواهد داشت. باید امیدوار بود هواداران این مسابقه از مشاهده آنلاین آن لذت ببرند.

منبع: جام جم آنلاین

به "سوبارو اتومبیل مسابقه ای جدید خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوبارو اتومبیل مسابقه ای جدید خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید