ماجرای دستگاه سی تی اسکن دست دوم در میمه چیست؟

به گزارش مبصر کلاس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد استفاده از دستگاه سی تی اسکن دست دوم در بیمارستان شهرستان میمه توضیحاتی را ارائه کرد.

ماجرای دستگاه سی تی اسکن دست دوم در میمه چیست؟

به گزارش مبصر کلاس از اصفهان، مرتضی حیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در سال های 97، 98 و 99 درخواست موافقت اصولی به وسیله مسئولان وقت دانشگاه علوم پزشکی به وزارت خانه برای خرید دستگاه سی تی اسکن در شهرستان میمه ارسال شد.

وی اضافه نمود: متاسفانه وزارت خانه با درخواست ارسال شده موافقت نکرد و طبق قانون اگر بخواهیم دستگاه تازهی راه اندازی کنیم به موافقت اصولی و مجوز های لازم نیازمند هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از پیگیری های اجرا شده سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاظر پیگیر نصب دستگاه سی تی اسکن در میمه هستیم، اما دستگاه تازه نخواهد بود.

حیدری توضیح داد: دستگاه سی تی اسکن از شهرضا به میمه انتقال داده خواهد شد؛ گفتنی است مردم دانند که دستگاه در حال حاظر خدمات لازم در شهرضا را به صورت کامل پوشش می دهد و مسئله ای از جهت خدمات رسانی با این دستگاه در میمه نخواهند داشت.

وی در انتها گفت: اگر دستگاهی مشکل داشته باشد، کمیته های فنی دانشگاه علوم پزشکی اجازهٔ استفاده از آن را نخواهند داد و دستگاه به طور کل از دسترس خارج می گردد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای دستگاه سی تی اسکن دست دوم در میمه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای دستگاه سی تی اسکن دست دوم در میمه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید