راستا فوتبال ایران سنگلاخی است و تغییر نخواهد کرد

به گزارش مبصر کلاس، تهران (پانا) - سرمربی اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران معتقد است راستا فوتبال ایران با تغییر مدیران هم دچار تحول نخواهد شد.

راستا فوتبال ایران سنگلاخی است و تغییر نخواهد کرد

مجید جلالی در گفت وگو با پانا درباره ادامه نگرانی ها از شرایط فوتبال ایران و سال حساس 1401 گفت: فوتبال ایران یک راستای دارد که راستا حرفه ای و اتوکشی شده ای نیست ولی به هر حال یک راستای را برای خودش دارد، راستای که سنگلاخی است و در حال حرکت در این راستا است. در طول این سال ها هم ما دیده ایم که افرادی تغییر می نمایند و آدم های تازه جای آن ها را می گیرند اما در این راستا تغییری ایجاد نشد و همیشه همین راه را می رود. راهی که خیلی ها منتقد و آزرده هستند و خیلی ها هم از آن سود می برند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران در این راستا واقع شده است و اصلا به نظر من لزومی ندارد نگران باشیم به دلیل اینکه در تمام این سال ها که من به یاد دارم نزدیک 20 نفر به فدراسیون فوتبال آمدند و رفتند اما چیزی تفاوت نکرده است، بنابر این الان هم تفاوتی نخواهد کرد. همیشه باید به ظرفیت های خودمان نگاه کنیم آنها هستند که کار فوتبال را پیش بردند.

سرمربی اسبق تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران در ادامه در واکنش به بلاتکلیفی تیم های ملی رده پایه و بدون برنامه بودن تیم های نوجوانان و جوانان طی دو سال اخیر گفت: ما الان دو سال است که تیم ملی نوجوانان و جوانان نداریم، این یعنی اینکه قبل از عزیزی خادم هم نداشتم و به آمدن و رفتن کسی نیست. در یک مقاطعی تکلیف تیم های پایه ما معین بود اما الان شرایط فدراسیون فوتبال هم طوری است که تمام تمرکز روی جام جهانی 2022 قطر است و این می تواند در آینده لطمات زیادی به فوتبال ملی ما وارد کند.

جلالی در خاتمه درباره مطرح شدن دوباره بحث سربازی فوتبالیست ها گفت: این ماجرا حل و فصل شده است و دیگر مثل گذشته نیست. قبلا بازیکن تا به سن پیشرفت و اوج می رسید باید شرایط خدمتش معین میشد و نمی توانست بازی کند ولی الان خیلی در این زمینه تسهیل و همکاری شده است و این فرصت فراهم است که بازیکن ملی پوش در 30 سالگی به خدمت سربازی برود. ولی باید راهکاری پیدا گردد که بازیکنی که بزرگ و در سطح تیم ملی است با رسیدن زمان سربازی مجبور به حضور در لیگ یک نگردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "راستا فوتبال ایران سنگلاخی است و تغییر نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا فوتبال ایران سنگلاخی است و تغییر نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید