نظر علیرضا بیرانوند درباره بیرو چه بود؟

به گزارش مبصر کلاس، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال شامگاه شنبه 16 بهمن با تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران به تماشای فیلم بیرو نشست.

نظر علیرضا بیرانوند درباره بیرو چه بود؟

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی بیرو که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و با موضوع زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ساخته شده است شب گذشته شنبه 16 بهمن با حضور علیرضا بیرانوند در سینما هروی سنتر اکران شد.

علیرضا بیرانوند به علت بیماری کرونا و بعلاوه بازی های تیم ملی فوتبال پیروز نشده بود فیلم را دیدن کند شب گذشته برای اولین بار به دیدنی بیرو نشست.

بیرانوند بعد از دیدنی این فیلم با تشکر از کارگردان و تهیه نماینده آن گفت: زحمت زیادی برای ساخت این فیلم کشیده شده و بسیار به زندگی واقعی من نزدیک است.

او در سرانجام عنوان نمود: به نظر من مخاطب اصلی این فیلم نوجوانان و جوانانی هستند که به هدف خود فکر می نمایند و امیدوارم بعد از دیدنی این فیلم کوشش و انگیزه خودشان برای رسیدن به هدفشان را جدی تر دنبال نمایند و همه حرف فیلم این است هرگز دست از کوشش برندارند.

مهدی دارابی، ابراهیم میرزاپور، خواهران منصوریان، سیدمهدی رحمتی، مرتضی پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی از دیگر مهمانان حاضر در اکران این فیلم بودند.

فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه نمایندگی مجید برزگر درباره دوران کودکی تا اوج علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده و به عنوان فیلم افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

منبع: فرارو

به "نظر علیرضا بیرانوند درباره بیرو چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر علیرضا بیرانوند درباره بیرو چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید