هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی

به گزارش مبصر کلاس، مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:همزمان با هفته دولت صدا و سیما به انعکاس خدمات و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی در استان می پردازد.

هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی

موسوی گفت: معاونت سیما ضمن دعوت از مسئولین و فرمانداران، آیتم ویژه ای را در برنامه صبحگاهی زنجانا سلام به منظور تبیین عملکرد دولت در شهرستان ها آماده پخش نموده است.

او اضافه کرد: حضور فرمانداران شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان، طارم، سلطانیه و ایجرود در این برنامه زنده و دعوت از مدیران کل و روسای دوایر دولتی در قالب 7 برنامه تبادل نظر محور دانیشیق و خانواده جهت بیان بخش هایی از خدمات دولت از آن جمله می باشد.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: میهمان هفته دولت در برنامه مطالبه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خواهد بود تا با حضور در برنامه زنده مطالبه، علاوه بر بیان عملکرد دولت، به سوالات بینندگان نیز پاسخ داده گردد.

موسوی گفت: 125 دقیقه مستند و نماهنگ، 500 مورد زیر نویس و پخش فیلم های سینمایی مانند دولت عشق با موضوع شهید رجایی از دیگر برنامه های شبکه اشراق در این ایام است.

او اضافه کرد: شبکه استانی صدا هم در قالب 8 برنامه تبادل نظر محور با عنوان مردم و مسئولین، 6 برنامه زنده آخشاملار و دو برنامه صبح گاهی سلام زنجان میزبان دولتمردان و مدیران کل ادارات استان خواهد بود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدا در برنامه صبح گاهی سلام زنجان با دعوت از فرمانداران و روسای نهاد های دولتی، علاوه بر بیان عملکرد در حوزه های خود جوابگوی سوالات مستمعین نیز باشند.

موسوی گفت: در 25 برنامه تبادل نظری ویژه خبری که در دو بخش زنده ویژه خبر 20 و بخش خبری 23 پخش خواهد شد، علاوه برمعاونین استاندار، فرمانداران و سایر مدیران و روسای ادارات هم برنامه های هفته دولت را به سمع و نظر بینندگان و مستمعین می رسانند.

او اضافه کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز علاوه بر 27 خبر مکتوب، 12 مورد گزارش رادیو تلویزیونی ارسالی به سازمان، 51 خبر تولیدی، 12 مورد برنامه تحلیلی خبری و 2 مورد تفسیر به استقبال هفته دولت می رود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت فضای مجازی مرکز هم عملکرد دولتمردان را باانتشار روزانه گزارش عملکرد دستگاه های دولتی استان، بازنشر تولیدات حوزه های سیما و صدا، انتشار پوستر و عکس نوشت درباره طرح های بزرگ عمرانی استان و پوستر خدما 43 ساله نظام همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

مبصر کلاس زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید