تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

به گزارش مبصر کلاس به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهلمین جشنواره فیلم فجر که از 12 بهمن ماه با حمایت رسمی همراه اول آغاز شده بود، شامگاه 22 بهمن ماه در قالب برگزاری مراسم اختتامیه ای با حضور هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه های خبری و بعلاوه حضور افتخاری بعضی چهره های فرهنگی و سیاسی در مرکز همایش های برج میلاد، به کار خود خاتمه داد.

تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

اختتامیه جشنواره فیلم فجر با معرفی فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر به عنوان برترین فیلم، رضا میرکریمی به عنوان برترین کارگردان برای فیلم نگهبان شب، اهدای جایزه ویژه هیات داوران به فیلم برف آخر و بعلاوه اهدای سیمرغ های بلورین به امین حیایی و طناز طباطبایی به ترتیب به عنوان برترین نقش های اول مرد و زن همراه بود.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در این دوره از برگزاری جشنواره فیلم فجر با شعار همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین و به صورت انحصاری به حمایت از آن که در واقع مهم ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی-هنری کشور است، پرداخت.

در جریان حمایت از جشنواره فیلم فجر، پخش زنده نشست های فرهنگی و فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در بستر شبکه های اینترنتی روبیکا، ذره بین و آیگپ به عنوان پلتفرم های دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه کشور صورت گرفت و رسما این سکوها، پوشش رسانه ای جشنواره چهلم فیلم فجر را نیز عهده دار شدند تا علاقه مندان بتوانند از این طریق، خبرهای جشنواره فیلم فجر را دنبال نمایند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر که از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار گردید، میزبان 22 فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ بود. مهم ترین اتفاق جشنواره سال جاری نیز حذف بخش برترین فیلم از نگاه مردم بود که به علت عدم اطمینان از صحت آراء و در آخرین ساعات برگزاری این جشنواره صورت گرفت.

لازم به ذکر است، همراه اول پیش از این و در سال 1397 نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی این اپراتور، حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید