چگونه عطر و بوی پاییزی به خانه های خود بدهیم؟

به گزارش مبصر کلاس، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید خوشبو کننده های مصنوعی و شیمیایی بهره ببرید با استفاده از دستور زیر یک خوشبوکننده کاملا طبیعی با عطر و بوی پاییزی درست کنید.

چگونه عطر و بوی پاییزی به خانه های خود بدهیم؟

به گزارش ، هیچ احساسی بهتر از این نیست که وقتی وارد خانه می شوید عطر دارچین و مرکبات در فضا پیچیده باشد. برای این که مجبور نباشید از خوشبونماینده های مصنوعی و شیمیایی بهره ببرید می توانید با استفاده از مواد کاملا طبیعی یک خوشبو نماینده عالی بسازید.

خیلی ها به خوشبونماینده ها و شمع های معطر آلرژی دارند و به همین خاطر ترجیح می دهند از خوشبونماینده های طبیعی برای معطر کردن فضای خانه استفاده نمایند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید خوشبو نماینده های مصنوعی و شیمیایی بهره ببرید با استفاده از دستور زیر یک خوشبونماینده کاملا طبیعی با عطر و بوی پاییزی درست کنید.

تعدادی پوست پرتقال

2 عدد چوب دارچین

آب

و یک عدد قابلمه

داخل قابلمه را پر از آب کنید.

پوست پرتقال و دارچین را به آب اضافه نموده و اجازه دهید روی حرارت بالا بجوشد.

هنگامی که آب آغاز به جوشیدن کرد شعله گاز را کم کنید و اجازه دهید مواد آهسته بجوشد.

اجازه دهید قابلمه به مدت 20 دقیقه روی گاز بجوشد. دوباره مقداری آب به آن اضافه کنید و اجازه دهید 20 دقیقه دیگر بجوشد. می توانید ساعت ها آب را روی گاز بجوشانید، اما باید مراقب باشید که هر چند وقت یک بار به آن آب اضافه کنید.

نکته: می توانید پوست سیب، میخک، یا حتی مقدار کمی هم عصاره وانیل به مواد اضافه کنید. مواد مختلفی را امتحان کنید تا در نهایت به آن عطر دلخواهتان برسید.

منبع: بدونیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چگونه عطر و بوی پاییزی به خانه های خود بدهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه عطر و بوی پاییزی به خانه های خود بدهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید